اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش موسسه عالی حوزوی امام رضا(ع) خبر داد

پذیرش 180 دانش‌پژوه در مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) از پذیرش بیش از 180 طلبه برادر در قالب دانش‌پژوه طی سال تحصیلی جدید در این مؤسسه خبر داد.

پذیرش 180 دانش‌پژوه در مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، نجف هدایتی‌زاده با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه که به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وابسته است اظهار کرد: این مؤسسه با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تاسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای جامعه و خلأهای موجود مشغول است.

وی هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را از جمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و با مدنظر قرار دادن پذیرش‌های جدید این موسسه افزود: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، این مؤسسه از این طریق اقدام به جذب دانش‌پژوه و تربیت مبلغان می‌نماید.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این مؤسسه هم‌اکنون در دو سطح تحصیلی دانش‌پژوه می‌پذیرد تصریح کرد: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) امسال در دو رشته علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام و گرایش تبلیغ در سطح دو تعداد 80 دانش‌پژوه را جذب خواهد کرد.

وی ادامه داد: این موسسه در سطح سه نیز در پنج رشته تبلیغ، تاریخ تشیع، تاریخ اهل‌ بیت، شیعه‌شناسی و تبلیغ گرایش حج اقدام به پذیرش 100 دانش‌پژوه کرده است که پذیرش در رشته تبلیغ برای نخستین بار از سوی این موسسه انجام می‌شود.

هدایتی‌زاده ابراز داشت: در مرحله اول و آزمون کتبی بیش از سه برابر ظرفیت به موسسه معرفی می‌شوند که بعد از انجام مصاحبه کسانی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند به عنوان دانش‌پژوه در این مؤسسه مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان تنها از طریق سایت معاونت آموزش حوزه و به صورت اینترنتی بوده و علاقمندان تحصیل در این موسسه باید تا بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری با مراجعه به این سایت و انتخاب تحصیل در موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون نیز روز جمعه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.

وی یادآورشد: با توجه به توانمندی‌ها و موفقیت‌های آموزشی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) و درخواست‌های مکرر حوزویان و دانش‌پژوهان این موسسه در پی افزایش رشته‌های خود در زمینه علوم اسلامی و مورد نیاز جامعه و اخذ مجوزهای لازم است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول