اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قابلیت عرضه بنزین یورو 4

نود و سومین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان یزد افتتاح شد

نود و سومین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان در بلوار امام علی(ع) شهرستان مهریز با قابلیت عرضه بنزین یورو 4 افتتاح شد.

نود و سومین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، نود و سومین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان یزد در بلوار امام علی(ع) شهرستان مهریز با قابلیت عرضه بنزین یورو 4 افتتاح شد.

مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد در مراسم افتتاح این جایگاه گفت: با استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تاسیس جایگاه‌های متعدد عرضه فرآورده‌های نفتی در استان یزد، خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز کوچک‌ترین مشکلی را در زمینه ازدحام و شلوغی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی نداشتیم.

محمد فرازمند با بیان اینکه این جایگاه می‌تواند تسهیلات بسیاری را برای مردم مهریز و مسافران و گردشگران داشته باشد، افزود: این جایگاه بیست و سومین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرستان مهریز به شمار می‌رود و یکی از زیباترین جایگاه‌ها در سطح کشور و استان یزد محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این جایگاه، عرضه نفت گاز و بنزین با 12 نازل، ظرفیت ذخیره‌سازی 150 هزار لیتر فرآورده و قابلیت عرضه بنزین یورو 4 را نیز داراست.

فرازمند از تکمیل 12 باب جایگاه دیگر در سطح استان در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/90005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول