اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 92 صورت گرفت

مصرف 90 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از مصرف 90 میلیون و 117 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان با پنج درصد کاهش در نوروز امسال خبر داد.

مصرف 90 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین چراجی در جمع اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان با بیان اینکه سال گذشته بیش از سه هزار و 960 فقره بازدید از جایگاه فرآورده‌های نفتی استان صورت گرفت، اظهار کرد: سال گذشته 32 درصد کشفیات انواع فرآورده‌های نفتی استان رشد داشته است.

وی کشف شش هزار و 200 قطعه کارت سوخت در گیلان را از دیگر اقدام‌های شرکت نفت استان برشمرد.

این مسئول با اشاره به فعالیت شرکت نفت گیلان در نوروز 92، اذعان کرد: در 15 روز فروردین جاری مقدار 90 میلیون و 117 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی گیلان به مصرف رسید.

وی مصرف این میزان فرآورده‌های نفتی استان را نسبت به مصرف 95 میلیون و 223 هزار لیتر مدت مشابه سال گذشته، با پنج درصد کاهش عنوان کرد.

چراجی، اذعان کرد: در نوروز امسال، بنزین معمولی و سوپر، نفت‌گاز و نفت سفید در قالب سه هزار و 784 دستگاه نفت‌کش در سطح استان توزیع و به مصرف مردم گیلان و گردشگران رسیده است.

وی از رشد 14 درصدی مصرف بنزین نوروزی در گیلان خبر داد و یادآور شد: وضعیت آب و هوایی استان و افزایش سفرهای زمینی داخلی از عمده دلایل افزایش مصرف بنزین در 15 روز فروردین 92 بوده است.

مدیر شرکت نفت گیلان با اشاره به مصرف بنزین هواپیما در 13 روز فروردین جاری، خاطرنشان کرد: در این مدت 272 میلیون و 758 هزار لیتر بنزین مخصوص هواپیما در قالب 75 فروند پرواز هوایی در استان مصرف شد که نسبت به سال گذشته مقدار 50 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول