اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

افزایش تولید گاز در مجتمع گازی پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش تولید گاز در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.

افزایش تولید گاز در مجتمع گازی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور در جلسه‌ اقدامات پیشگیرانه‌ ایمنی در تعمیرات اساسی 1392 اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی با تولید 43 درصد گاز کشور نقشی مهم و تاثیرگذار در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش متخصصان داخلی شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی در پارس جنوبی هستیم و به فضل خدا این روند با شتاب و کیفیت بیشتری تداوم خواهد داشت.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت رعایت مسایل ایمنی در مجتمع گازی خاطر نشان کرد: ما در میان شرکت‌های منطقه در زمینه‌ فرهنگ خوداظهاری و توجه به ایمنی سرآمد هستیم و همین امر نشان از تلاش همه‌ مجموعه‌ ما برای رسیدن به بالاترین استاندارد ایمنی است.

شعبان‌پور تصریح کرد: ما در دو سال گذشته هیچ توسعه‌ای از نظر اضافه شدن پالایشگاه‌های جدید نداشته‌ایم ولی خوشبختانه از نظر پایداری تولید و افزایش تولید در بهترین وضعیت بوده‌ایم.

وی از افزایش تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد و افزود: همه‌ این‌ها نتیجه‌ کار هماهنگ، زیبا و خوبی است که در تعمیرات اساسی انجام شده است که نه تنها هیچ خللی در تولید نداشته‌ایم بلکه به افزایش تولید نیز دست یافته‌ایم.

شعبان‌پور در پایان با تاکید بر حفظ کیفیت محصولات ابراز داشت: با این همه باید این را هم در نظر داشته باشیم که هیچ‌گاه نباید کیفیت را فدای افزایش تولید کنیم و وضعیت خوب ما و رضایتی که مشتریان ما دارند، نشان از کیفیت بالای محصولات در کنار افزایش تولیداتمان است.

انتهای پیام/2451/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول