اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

اعزام 20 آمبولانس و چند گروه امدادی پارس جنوبی به مناطق زلزله‌زده

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از اعزام 20 آمبولانس و چند گروه امدادی پارس جنوبی به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

اعزام 20 آمبولانس و چند گروه امدادی پارس جنوبی به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری عصر امروز در نشست کمیته بحران پارس جنوبی از بسیج نیروها و امکانات صنعت نفت مستقر و موجود در منطقه ویژه پارس برای کمک به زلزله‌زدگان استان بوشهر خبر داد.

وی افزود: کامیون‌های منطقه ویژه پارس حامل موادغذایی، پتو، وسایل روشنایی و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به شهرستان دشتی اعزام شدند.

رئیس کمیته بحران منطقه ویژه پارس خاطر نشان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر تمامی امکانات خود را برای خدمات دهی و حضور فعالانه در عملیات امداد و نجات مناطق زلزله زده استان بوشهر بسیج کرده است.

نصوری تصریح کرد: کامیون‌های حامل مواد غذایی ( آب معدنی و مواد خوراکی )، ژنراتور و وسایل روشنایی ، لوازم بهداشتی و درمان سرپایی، پتو و ... با هماهنگی فرمانداری عسلویه و استانداری بوشهر از سوی سازمان منطقه ویژه پارس به مناطق زلزله زده استان بوشهر اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خاطر نشان ساخت: گروه‌های پزشکی و متخصصان منطقه ویژه پارس در معیت بیش از 20 دستگاه آمبولانس پزشکی و گروه‌های امدادی این سازمان به همراه ماشین‌های آتش نشانی و امدادی در اولین ساعات وقوع این اتفاق تلخ به کمک زلزله‌زدگان شتافتند و به تیم‌های عملیاتی استان بوشهر اضافه شده‌اند.

وی گفت: کمیته بحران منطقه ویژه پارس با تشکیل نشست به‌صورت فوق‌العاده و در اولین ساعات حادثه تمامی راهکارهای مناسب برای تسریع در عملیات امداد و نجات را مورد بررسی قرار داده است.

نصوری افزود: منطقه ویژه پارس در صورت لزوم و اعلام نیاز دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر آمادگی آن را دارد تا نیروهای امدادی بیشتری را به منطقه اعزام کند و تیم‌های عملیاتی در منطقه ویژه پارس در آماده‌باش کامل به ‌سر می‌برند.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول