اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE مجتمع گاز پارس جنوبی:

ایام نوروز بدون حادثه در پارس جنوبی سپری شد

سرپرست HSE مجتمع گاز پارس جنوبی از نوروز بدون حادثه در پارس جنوبی خبر داد و گفت: با وجود میزبانی از چند هزار مهمان نوروزی هیچ حادثه‌ای نداشتیم.

ایام نوروز بدون حادثه در پارس جنوبی سپری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمود محمدی در نشست مسئولان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی و کارکنان سازمان و خانواده‌های آنان توسط مجتمع گازی با کیفیت مطلوبی انجام شد.

سرپرست HSE پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از نوروز بدون حادثه در پارس جنوبی خبر داد و افزود: در ایام نوروز با وجود حضور چند هزار نفر از مهمانان در کمپ شیرینو هیچ‌گونه حادثه‌ای نداشتیم.

محمدی تصریح کرد: کارهای واحد HSE در ایام نوروز به دو دسته تقسیم می‌شود، یکی کارهای قبل از ورود مهمانان نوروزی به کمپ شیرینو و دیگری نیز کارهای بعد از ورود و اسکان مهمانان است.

وی در ادامه افزود: پیش از ورود مهمانان نوروزی به کمپ شیرینو برنامه‌های مختلفی از سوی واحد HSE انجام شد که از آن جمله می‌توان به ارایه‌ آموزش‌های ایمنی مقدماتی به پرسنل خدماتی کمپ، بررسی منابع شبکه‌ آب آتش‌نشانی، استقرار آمبولانس و آتش‌نشانی به‌صورت 24 ساعته اشاره کرد.

محمدی در ارتباط با کارهای انجام شده در نوروز 92 بیان کرد: یکی از کارهای مهم در ایام حضور مهمانان نوروزی در کمپ شیرینو، شناسایی مخاطراتی بود که ممکن بود مهمانان با آن‌ها روبرو شوند که با کنترل ریسک‌هایی که انجام دادیم و با وجود تعداد زیادی مهمان در این ایام، خوشبختانه هیچ حادثه‌ای نداشتیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با خطرات احتمالی افزود: جلسه‌ای نیز پیش از ورود مهمانان با نمایندگان HSE شرکت‌های پتروشیمی منطقه داشتیم که در صورت بروز حادثه بتوانیم از خدمات آن‌ها بهره ببریم.

سرپرست HSE پالایشگاه اول گفت: در زمان ورود مهمانان نیز اطلاعیه‌های آموزشی مسایل HSE در اختیار ایشان قرار گرفت تا با مشکلات و حوادث گذشته روبرو نشویم، همچنین در ایام حضور مهمانان و به‌ویژه در زمان برگزاری جشن‌ها، مکان‌های پرترافیک را کنترل می‌کردیم که با همین تمهیدات به عمل آمده توانستیم نوروز را بدون هیچ حادثه‌ای پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول