اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس تشخیص کارشناسان

سهل‌انگاری راننده علت آتش‌سوزی کهریزک اعلام شد

بر اساس تشخیص کارشناسان، سهل‌انگاری راننده حمل‌کننده مواد شیمیایی علت آتش‌سوزی کهریزک اعلام شد.

سهل‌انگاری راننده علت آتش‌سوزی کهریزک اعلام شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آتش‌سوزی مجتمع شیمیایی ادیب تا حدودی مهار شد.

با وجود تلاش 10 واحد آتش‌نشانی شهرستان‌های استان تهران، آتش‌نشانان تهران نیز برای اطفای حریق تلاش می‌کنند. تاکنون بیش از 45 دستگاه ماشین آتش‌نشانی تهران برای اطفای حریق در محل حادثه حضور یافته و برای مهار آتش تلاش می‌کنند.

آتش‌نشانان باقرشهر، کهریزک و پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، شهرستان‌های اسلامشهر، پاکدشت و بخش‌ها و شهرهای دیگری همچون حسن‌آباد، چهاردانگه، ملارد، فرون‌آباد به‌طور فعال و با تمام توان برای اطفای حریق تلاش می‌کنند.

بعدازظهر امروز یک کارخانه مواد شوینده در بخش کهریزک طعمه حریق شد. پس از رخداد این حادثه به علت وسعت و بزرگی حریق، آتش‌نشانان تهران، چهاردانگه، باقرشهر، کهریزک و پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

براساس بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه، کارشناسان اعلام کردند که سهل‌انگاری راننده حمل‌کننده مواد شیمیایی علت اصلی این حادثه است.

رئیس ستاد بحران استان تهران، بخشدار کهریزک، رئیس ستاد بحران شهرستان ری، معاونان بخشدار کهریزک، مسئولان حراست شهرداری‌های باقرشهر، کهریزک و عوامل آتش‌نشانی استان تهران همچنان با حضور در صحنه این حادثه را پیگیری می‌کنند.

همایون عباسی، بخشدار کهریزک در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس اظهار داشت: به فضل خدا و تلاش آتش‌نشانان پیش‌بینی می‌شود تا حدود یک ساعت آینده این آتش‌سوزی مهار شود.

آتش‌سوزی مجتمع شیمیایی ادیب که بیش از 3 هکتار گسترش یافته است، در جاده قم، ترقوزآباد، روستای چمبورک اتفاق افتاده است و دود این حادثه بزرگ منطقه را فرا گرفته است.

آتش‌نشانان با هوشیاری و تلاش گسترده راه‌های گسترش آتش را مهار کرده و مانع گسترش حریق به انبار روباز و کارگاه این مجموعه شدند.

این گزارش حاکی است، براساس اعلام کارشناسان، این آتش‌سوزی تا پایان سوختن مواد شیمیایی که بالغ بر 500 هزار لیتر مواد شیمیایی است، ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول