اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد قم:

پیشرفت‌های هسته‌ای ایران بر پایه استقامت شکل گرفته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم پیشرفت‌ها و توفیقات ایران در موضوع هسته‌ای را حاصل تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی ایثارگران و دانشمندان جوان هسته‌ای کشور دانست و گفت: این موفقیت‌ها مبتنی بر استراتژی ملی و بر پایه استقامت شکل گرفته است.

پیشرفت‌های هسته‌ای ایران بر پایه استقامت شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامعلی قاسمی در همایش دانشجویی روز ملی فناوری هسته‌ای که با حضور خانواده شهدای هسته‌ای در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد در سخنانی پیشرفت‌های ایران در موضوع انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای تا این مرحله را یک دستاورد بزرگ ملی، اسلامی و بین‌المللی دانست.

وی این پیشرفت‌ها و توفیقات را حاصل تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی ایثارگران و دانشمندان جوان هسته‌ای کشور دانست و ابراز داشت: این موفقیت‌ها مبتنی بر استراتژی ملی و بر پایه استقامت شکل گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم استقامت بر اهداف و آرمان‌ها و مقابله با زیاده‌طلبی و زیاده‌خواهی کشورهای قدرتمند در جهان را از جمله عوامل توفیقات جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: استقامت در بعد داخلی موجب شکل‌گیری نهضت علمی بومی شده است.

وی به آثار استقامت در بعد منطقه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: کشورهای عضو عدم تعهد و کشورهای در حال توسعه با الگوگیری از ایران برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای تلاش می‌کنند.

قاسمی تصریح کرد: در هر پرونده‌ای که در طول 34 سال گذشته پیشرفتی حاصل شده نتیجه جانفشانی‌ها، ایثارگری‌ها و خون‌های شهدایی است که در این راه بر زمین ریخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه انسان در پرتو جانفشانی است که می‌تواند به آرمان‌ها دست یابد اظهار داشت: خانواده‌های شهدای دانشمند هسته‌ای بخش مهمی از استقامت ملت ایران را در این پرونده شکل داده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد قم با بیان اینکه راه شهادت باز است، این راه را مبتنی بر راه اهل بیت دانست و ابراز داشت: این مهم ترجمان این سخن امام راحل است که فرمود خط سرخ شهادت خط آل محمد(ص) و علی(ع) است.

وی با اشاره به اینکه خط سرخ شهادت، ایران اسلامی را از خطرات، آفات و بدخواهی‌های دشمنان حفظ کرده است، خاطرنشان کرد: به این راه که راه صحیح و موفقی است افتخار می‌کنیم و امیدواریم در آینده همه به سهم خود وفادار به آرمان‌های امام و شهدا باشیم.

انتهای پیام/78010/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول