اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

برگزاری دو همایش بزرگ اقتصادی تا پایان سال در قم/ همه در قبال تحقق شعار سال مسئول هستند

استاندار قم از برگزاری دو همایش بزرگ اقتصادی دیگر در قم تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: همگان وظیفه داریم دورنمایی شفاف از وضعیت اقتصادی استان ارائه کنیم.

برگزاری دو همایش بزرگ اقتصادی تا پایان سال در قم/ همه در قبال تحقق شعار سال مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم رضا پیریایی امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال این بوده‌اند که جلوی پیشرفت نظام را در عرصه‌های مادی و معنوی بگیرند، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در راه توسعه و پیشرفت کشور حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری نقش بسیار موثری در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان داشته‌اند بیان کرد: تدبیر مقام عظمای ولایت و همچنین همراهی و تبعیت آحاد مردم از منویات ایشان موجب شده است که دشمنان خارجی و اذناب داخلی آنها نتوانند راه به جایی ببرند.

استاندار قم نام گذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز با حضور گسترده مردم در صحنه تحقق حماسه در این دو عرصه امکان‌پذیر است.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: در عرصه اقتصاد مقاومتی نیازمند این هستیم که همگان مشارکت لازم را داشته باشند.

پیریایی ضرورت عمل به وظیفه از سوی همه مسئولان در راستای تحقق شعار سال را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه در قبال شعار سال مسئول هستند و باید تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در استان قم جدی گرفته شود.

وی با اشاره به آغاز سال جدید با برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم بیان کرد: برگزاری این همایش یکی از مصادیق عملی برای حماسه اقتصادی است و در این همایش 100 پروژه مستعد سرمایه‌گذاری معرفی خواهد شد.

استاندار قم از تلاش‌های صورت گرفته توسط شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان در عرصه عمران و آبادانی قم بیان کرد: در عرصه عمران شهری فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری مهیا شده است.

وی همچنین از برگزاری دو همایش بزرگ اقتصادی تا پایان سال جاری در استان قم خبر داد و گفت: با برگزاری این همایش‌ها دورنمایی شفاف و دقیق درباره ظرفیت‌های استان در عرصه‌های اقتصادی مشخص خواهد شد.

پیریایی ضرورت اجرایی شدن برنامه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: قم در مسیر پیشرفت و شکوفایی حرکت می‌کند و باید از اقدامات انجام شده در راستای پیشرفت شهر قم تقدیر کرد.

انتهای پیام/2258/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول