اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاذ الخطیب: طرز فکر القاعده با ائتلاف مخالفان سازگار نیست

رئیس مستعفی ائتلاف معارضان خارج نشین سوریه در پی اعتراف القاعده که جبهه النصره جزئی از این گروه است اعلام کرد که دیدگاه القاعده با ائتلاف سازگاری ندارد.

معاذ الخطیب: طرز فکر القاعده با ائتلاف مخالفان سازگار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «الحیات»،‌ «احمد معاذ الخطیب» رئیس مستعفی ائتلاف معارضان خارج نشین سوریه در واکنش به اعتراف القاعده که جبهه النصره جزئی از این گروه است تأکید کرد که دیدگاه القاعده با ائتلاف معارضان خارج نشین سوری سازگار نیست.

خطیب در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: دیدگاه القاعده برای ائتلاف مناسب نیست و افراد مسلح باید تکلیف خود را روشن کنند.

این در حالی است که خطیب در دسامبر گذشته از تصمیم ایالات متحده برای قرار دادن جبهه النصره در فهرست گروه‌های تروریستی انتقاد کرده بود و «جورج صبرا» معاون خطیب نیز گفته بود مردم سوریه جبهه النصره را بخشی از مخالفان می‌دانند.

سخنگوی ارتش آزاد نیز در راستای روشن شدن اختلافات داخلی معارضان روز گذشته گفت: جبهه النصره به ارتش آزاد وابسته و هماهنگ نیست.

«ابوبکر البغدادی» رهبر القاعده در عراق با انتشار فایلی صوتی فاش کرد که جبهه النصره چیزی جز شاخه‌ای از القاعده عراق در سوریه نیست.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول