اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه اعلام کرد

توزیع 2 میلیون تومانی اقلام غیر‌نقدی در طرح فرشتگان رحمت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه گفت: در طرح فرشتگان رحمت در تعطیلات نوروزی بیش از دو میلیون اقلام غیرنقدی و بیش از 800 هزار تومان نقدی بین خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست توزیع شد.

توزیع 2 میلیون تومانی اقلام غیر‌نقدی در طرح فرشتگان رحمت

سید ابوالقاسم بازرگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با تشریح خدمات جمعیت هلال‌احمر در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: بیش از 27 هزار مسافر نوروزی از 24 اسفند ماه سال گذشته تا 17  فروردین ماه جاری به پایگاه‌های این جمعیت مراجعه کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه افزود: اجرای سه طرح راهنمایان نوروزی، امداد و نجات نوروزی و فرشتگان رحمت از 24 اسفندماه سال گذشته تا17 فروردین ماه سال جاری در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به نقش مهم امدادگران در تامین امنیت و آرامش مسافران نوروزی افزود: این جمعیت امسال با راه اندازی بیشترین پایگاه های امداد و نجات و اسکان مسافران نوروزی در حوزه خود، بسیار پر توان و فعال ظاهر شد.

بازرگان حوزه جوانان را با 240 نفر بیشترین شرکت کننده در اجرای طرح نوروزی اعلام کرد و افزود: در حوزه امداد و نجات 75 نفر و در حوزه داوطلبان 25 نفر حضور فعال داشتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در طرح فرشتگان رحمت که توسط گروه داوطلبان اجرا می‌شد بیش از 2 میلیون و 100 هزار تومان اقلام غیرنقدی و بیش از 800 هزار تومان نقدی بین خانواده های بی‌سرپرست و بد سرپرست توزیع شد.

وی با بیان این‌که 69 مأموریت امدادی در  تعطیلات نوروزی اجرا شد خاطر‌نشان کرد: 16 نفر از افراد حادثه دیده به بیمارستان انتقال و مابقی سرپایی معالجه شدند.

بازرگان غرق شدن یک نوجوان  را از جمله حوادث ناگوار  تعطیلات امسال بر‌شمرد و بیان کرد: این اتفاق در آب‌های لنده صورت گرفت و تا رسیدن نیروهای امداد و نجات، غریق فوت کرده بود.

وی همچنین نجات یک گروه 4 نفره گرفتار در کوه سیاه را  یکی از خدمات تیم  کوهستان هلال‌احمر کهگیلویه دانست و گفت: تیم کوهستان و امداد و نجات موفق شدند این افراد را که به مدت یک شبانه روز دراین کوه گرفتار شده بودند، نجات دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه  هم‌چنین توزیع  بیش از 32 هزار بروشور و محصولات فرهنگی بین مسافران نوروزی را از اقدامات  فرهنگی هلال‌احمر در ایام نوروز بر‌شمرد.

وی در پایان آمار مراجعه‌کنندگان به خیمه‌های نماز را  قریب به 6 هزار نفر ذکر کرد و افزود: هزار و 916 نفر نیز به ایستگاه سلامت و بیش از دو ‌هزار نفر به خیمه‌های دوستدار کودک مراجعه کردند.

انتهای پیام/82016/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول