اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل بورس منطقه‌ای همدان خبر داد

رشد 47 درصدی بورس همدان در سال گذشته

مدیر عامل بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل قیمت در طی سال گذشته از 25 هزار و 906 واحد، به 38 هزار و 41 واحد رسید و 47 درصد رشد را در سال 91 به ثبت رساند.

رشد 47 درصدی بورس همدان در سال گذشته

عباس صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص معاملات بورس منطقه‌ای همدان در سال گذشته اظهار داشت: طی یک سال فعالیت بورس منطقه‌ای همدان در سال 1391، حجم معاملات با 20 درصد کاهش نسبت به سال قبل به 998 میلیون و 710 هزار و 508 سهم رسید.

وی ادامه داد: این تعداد سهام متعلق به 418 شرکت بوده است که ارزش معاملات با 9 درصد افزایش، به بیش از 4 هزار و 34 میلیارد ریال رسید.

مدیر عامل بورس منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 54 درصد از معاملات صورت گرفته مربوط به خرید سهام و 46 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با تأکید بر اینکه طی یک سال گذشته، 3 هزار و 57 کد معاملاتی ایجاد شده عنوان کرد: این تعداد کد معاملاتی جدید نسبت به سال 1390، 20 درصد افزایش داشته است.

صمدی افزود: شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، فولاد خوزستان و پالایش نفت بندرعباس بیشترین ارزش معاملات بورس منطقه‌ای همدان را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان کرد: بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش مقدماتی و پیشرفته، سمینار و بازدید از تالار بورس همدان کرده است.

مدیر عامل بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی در طی یک سال گذشته تصریح کرد: در طی سال گذشته 754 نفر در کلاس آموزشی شرکت کرده و 346 نفر نیز از تالار بورس بازدید کردند.

وی در پایان سخنانش در خصوص شاخص کل قیمت در سال گذشته گفت: شاخص کل قیمت در طی سال گذشته از 25 هزار و 906 واحد، به 38 هزار و 41 واحد رسید و 47 درصد رشد را در سال 91 به ثبت رساند.

انتهای پیام/89007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول