اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا پیکر مرحوم یحیی‌زاده در تفت و میبد تشییع می‌شود

اعلام 3 روز عزای عمومی در یزد در پی درگذشت حجت‌الاسلام یحیی‌زاده

پیکر حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده صبح فردا در تفت و سپس در میبد تشییع خواهد شد تا در شهرستان میبد در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شود همچنین از سوی استاندار یزد سه روز عزای عمومی در این استان ‌اعلام شده است.

اعلام 3 روز عزای عمومی در یزد در پی درگذشت حجت‌الاسلام یحیی‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در نشست ستاد مراسم ارتحال مرحوم یحیی‌زاده که با حضور فرماندار میبد در محل این فرمانداری برگزار شد، مقرر شد تا پیکر حجت‌الاسلام یحیی‌زاده در هر دو حوزه انتخابیه تشییع و در میبد به خاک سپرده شود.

بر این اساس، پیکر حجت‌الاسلام یحیی‌زاده صبح روز فردا چهارشنبه، 21 فروردین از ساعت هشت تا 9 از میدان امام تفت تشییع خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع این روحانی فقید، در زادگاهش میبد، در ساعت چهار بعد از ظهر فردا از روضه رضوان به سمت امامزاده سید صدرالدین قنبر تشییع خواهد شد.

همچنین مقرر شد برای خاکسپاری این نماینده خدوم و پرکار، از مسیر خیابان سلمان فارسی به سمت گلزار شهدای فیروزآباد مراسمی برگزار و در این قطعه به خاک سپرده شود.

بر اساس اعلام ستاد مراسم ارتحال نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، مراسم ختم آن فقید بعد از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه، 21 فروردین در مسجد جامع قلعه فیروز آباد منعقد است.

همچنین از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی، امام جمعه شهرستان، فرمانداری میبد و خانواده آن مرحوم، مراسمی از صبح روز پنجشنبه در مصلای حضرت آیت الله اعرافی(ره) برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله ناصری و استاندار یزد نیز مراسمی را در روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد روضه محمدیه یزد(مسجد حظیره) به یاد مرحوم یحیی‌زاده برپا خواهند کرد.

در شهرستان تفت نیز از ساعت 9 صبح روز شنبه مراسم سوگواری درگذشت نماینده این شهرستان در مسجد امام برپا خواهد شد.

به گزارش فارس، از سوی استاندار یزد سه روز عزای عمومی ‌اعلام شده و مراسم یادبودی نیز شنبه از سوی استانداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/90004/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول