اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد

خللی در تولید گاز پارس جنوبی به وجود نیامد/اعزام ‌‌بالگرد با قابلیت پرواز در شب‌ به منطقه

مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از ادامه امدادرسانی پارس جنوبی به زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: زمین‌لرزه امروز خللی در تولید گاز پارس جنوبی به وجود نیاورده است.

خللی در تولید گاز پارس جنوبی به وجود نیامد/اعزام ‌‌بالگرد با قابلیت پرواز در شب‌ به منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شامگاه سه‌شنبه و به دنبال وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری و پس لرزه‌های متعدد در استان بوشهر، کمیته بحران شرکت نفت و گاز پارس با درخواست کمیته بحران سازمان منطقه ویژه انرژی پارس برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان تشکیل شد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس اظهار داشت: بر اساس تصمیمات این کمیته علاوه بر اعلام آماده‌باش برای امداد‌رسانی و کمک به حادثه دیدگان به همه فازهای پارس جنوبی، یک فروند بالگرد با قابلیت پرواز در شب به همراه پنج دستگاه آمبولانس، پنج پزشک و پنج پرستار به منطقه حادثه دیده اعزام شده است.

مظاهر انصاری یادآور شد: همچنین دو دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی به همراه 200 تخته پتو و دو عدد ژنراتور نیز برای تامین نیازهای آسیب دیدگان به منطقه اعزام شده است.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس برای تسریع در امدادرسانی با بالگرد به منطقه حادثه دیده عزیمت کرده‌اند.

وی ابراز داشت: همچنین کمیته بحران در سازمان منطقه ویژه با شرکت همه اعضا و به صورت شبانه‌روزی در حال مدیریت اقدامات امدادی است.

انصاری گفت: این زمین لرزه و پس‌لرزه‌های آن هیچ گونه خللی در فعالیت‌های پالایشگاه‌های منطقه ویژه پارس به وجود نیاورده و تولید گاز در همه سکوها و پالایشگاه‌ها به صورت طبیعی در حال انجام است.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول