اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های ووشو آسیایی و جهان

25 ورزشکار زنجانی به اردوی انتخابی تیم‌ ملی دعوت شدند

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان 25 ورزشکار زنجانی به اردوی تیم ملی ووشو دعوت شده‌اند.

25 ورزشکار زنجانی به اردوی انتخابی تیم‌ ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با توجه به درخشش ووشوکاران زنجانی در رقابت‌های قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور که اسفندماه سال گذشته در تهران برگزار شد، 25 ورزشکار زنجانی در سال جاری  به اردوی انتخابی تیم‌ملی دعوت شدند.

استان زنجان بیشترین سهمیه را در این زمینه به خود اختصاص داده و از این حیث یک رکورددار در بین سایر هیئت‌های ورزشی استان محسوب شود.

شایان ذکر است نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌های ملی ووشوی جوانان و بزرگسالان اعزامی به رقابت‌های آسیایی و جهانی، هفته اول اردیبهشت‌ ماه سال جاری در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد.

این اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین از دوم اردیبهشت و همچنین برای حضور در مسابقات جهانی مالزی از 8 اردیبهشت برگزار می‌شود که نفرات اول تا سوم تالو و اول تا سوم مشترک ساندای مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته، مجوز حضور در این اردو را دارند.

در بین دعوت‌ شدگان به اردوی انتخابی تیم‌ ملی ووشو جوانان ایران، 16 ورزشکار زنجانی به نام‌های فرشید انواری، جواد کرمی، امین نوری و افشین سلیمی در بخش ساندا و مجید حسنلو به همراه مهدی محمدی، حامد رضایی، توحید هدایت‌پور، امیر حسین سلطانی، محمدرضا قشمی، حسام فرضی، محمدمهدی رستم‌خانی، محمدمهدی شامی، محمد حسینی، رضا اشرفی و کوروش حیدری در بخش تالو حضور دارند که باید از دوم اردیبهشت‌ماه، خود را به کادر فنی تیم‌ملی ووشو جوانان ایران معرفی و در اردوی انتخابی تیم‌ ملی حضور پیدا کنند.

در اردوی انتخابی تیم ‌ملی ووشو بزرگسالان نیز 9 ورزشکار زنجانی به نام‌های امیر اسماعیلی، محسن بابایی، علی بختیاری، محسن محمد سیفی، رضا سبحانی و مهناز مقدم در بخش ساندا و میثم امانی به همراه هادی محمدی و الهام احمدی‌نسب در بخش تالو حضور دارند که در این بین، دعوت از دو ملی‌پوش زنجانی در بخش بانوان قابل توجه است، چرا که ووشو زنجان تا کنون در بخش بانوان حضور جدی در عرصه‌های ملی نداشته است.

گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی ووشوی جوانان از اول تیرماه و اردوی آمادگی تیم‌ملی بزرگسالان از 25 مرداد آغاز خواهد شد.

هفتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از 16 تا 22 مرداد ماه در شهر مانیل پایتخت فیلیپین و دوازدهمین دوره رقابت‌های جهانی بزرگسالان هم طی روزهای 7 تا 16 آبان در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول