اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل ضایعه مغزی

پودنکی درگذشت

قهرمان کشتی فرنگی استان قم در میادین آسیایی، بین‌المللی و کشوری پس از ماه‌ها تحمل رنج و سختی بیماری سرانجام جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

پودنکی درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این قهرمان ارزنده و خوشنام در ورزش استان قم و رشته پهلوان‌پرور کشتی محسن پودنکی است که در سن 35 سالگی به دلیل فلج مغزی نتوانست در مقابل بیماری‌هایی که از حدود یک سال قبل با آن دست به گریبان بود، تاب بیاورد و سرانجام از دنیا رفت.

محسن پودنکی چهره ارزنده، با سابقه و افتخارآفرین کشتی فرنگی استان قم محسوب می‌شود و متأسفانه به علت بیماری از تیرماه سال 1391 در بستر بیماری بود و بعد از چیزی حدود 10 ماه در مقابل بیماری تسلیم شد و به دیار باقی شتافت.

علاقمندان به ورزش و به خصوص دوستداران رشته پهلوان‌پرور کشتی فرنگی هرگز چهره نامداری همچون محسن پودنکی که سال‌ها برای سربلندی کشتی قم زحمت کشید و برای اعتلای نام قم در عرصه ورزش تلاش کرد را از یاد و خاطر نخواهند برد.

بعد از حضور بسیار موفق و همراه با عناوین و افتخارات متعددی که محسن پودنکی در مسابقات قهرمان کشوری، بین‌المللی و آسیایی داشت، جامعه ورزش بسیار امیدوار بودند که بتوانند از تجربیات این قهرمان ارزنده در عرصه مربیگری نیز استفاده کنند اما این چهره سرشناس کشتی قم و کشورمان در بستر بیماری دوام نیاورد و سرانجام شامگاه یکشنبه هجدهم فروردین ماه از دنیا رفت.

در ماه‌هایی که پودنکی در بستر بیماری بود قهرمانان، ورزشکاران و چهره‌های مطرحی از ورزش استان و کشور با حضور در منزل این قهرمان نسبت به وی و سال‌ها زحمات بی‌شائبه‌اش در راستای توسعه کشتی قم اظهار قدردانی داشتند و مسئولان استان قم نیز پا به پای مردم و قهرمانان، به فکر این کشتی‌گیر ارزنده بودند اما محسن پودنکی ندای حق را لبیک گفت و از بین قهرمانان و ورزشکاران قمی برای همیشه خداحافظی کرد.

بیماری این قهرمان صاحب نام کشتی استان قم فلج مغزی بود و به اندازه‌ای شدت داشت که حتی اجازه صحبت کردن را به محسن پودنکی نمی‌داد، به همین منظور در ماه‌های پایانی سال 1391 مراسمی در قالب جشن گلریزان ویژه قهرمان ارزنده کشتی قم با اهداف اینکه بار دیگر افتخارآفرینی‌های این دلاور کشتی قم زنده شود و عواید این جشن به بهبود بیماری پودنکی اختصاص یابد، برگزار شد اما تمام درآمدهای حاصله از این مراسم نیز بی‌فایده بود و این قهرمان ارزنده دار فانی را وداع گفت.

قرار است مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم محسن پودنکی قهرمان ارزنده کشتی استان قم روز سه‌شنبه بیستم فروردین ماه از مقابل منزل پدر وی در منطقه خیام قم انجام شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول