اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی بروجن خبر داد

پرداخت 1.5 میلیارد ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان بروجنی

مدیر کمیته امداد امام خمینی بروجن گفت: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان زیر‌پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

پرداخت 1.5 میلیارد ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان بروجنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیار کیانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره ‌کل اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان زیر‌پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان کمک به 105 نوعروس زیر‌پوشش کمیته امداد داده شده است.

کیانی ادامه داد: علاوه بر این دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، ارتباط در خانواده و اهداف ازدواج نیز برای زوج‌های جوان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بروجن خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران این شهرستان سال گذشته برای 16 نوعروس، 128 میلیون ریال جهیزیه فراهم کردند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با هدف فقرزدایی و کمک به همنوعان جامعه تشکیل شده است، گفت: کمیته امداد از نهادهای انقلابی و با ارزشی است که با ارائه خدمات مختلف به نیازمندان توانسته گام‌های مؤثر و مطلوبی را در راستای محرومیت‌زدایی از جامعه بردارد.

کیانی با بیان اینکه در دین مبین اسلام نیز بحث کمک به نیازمندان و فقرا جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: در بیش از یکصد آیه قرآن به موضوع رسیدگی به امور فقرا، مستضعفان و نیازمندان پرداخته شده است.

وی گفت: اخلاص در عمل و انجام امور برای کسب رضای خدا از مهم‌ترین اصول در کمک به نیازمندان است و در انفاق باید رعایت احترام، خوشرویی، نیت خیر و کمک خالصانه مورد ‌توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول