اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

موفقیت پدافند غیرعامل نیازمند همراهی آحاد جامعه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اجرا و استقرار موفق پدافند غیرعامل متوجه نهاد یا دستگاه خاصی نبوده و مربوط به آحاد جامعه است.

موفقیت پدافند غیرعامل نیازمند همراهی آحاد جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدعلی نصرتی در بازدید از زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در بخش تاسیسات آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با توجه به گستردگی و حساسیت پدافند غیرعامل، تحقق ایده آل آن تنها با تعامل و همیاری تک تک نهادها، دستگاه‌ها و همچنین مشارکت فعال مردمی، میسر خواهد شد.

پدافند غیرعامل به مجموعه اقدام‌هایی گفته می‌شود که به کارگیری جنگ افزار نیازی ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرده یا میزان این خسارات و تلفات را به کمترین میزان رساند.

این رویکرد شامل پوشش، پراکندگی، تفرقه و جابه‌جایی، مکان یابی، اعلام خبر قابلیت ها، استحکامات، استتار، اختفا، ماکت فریبنده و سازه‌های امن خواهد بود. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول