اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بنایی:

نامزد ریاست جمهوری باید دارای کارنامه عملیاتی باشد

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه گفت: آینده سیاسی کشور بسیار حساس است و نامزد ریاست جمهوری یازدهم باید دارای کارنامه عملیاتی باشد.

نامزد ریاست جمهوری باید دارای کارنامه عملیاتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در نشست فعالان سیاسی اجتماعی استان قم که در موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم برگزار شد اظهار داشت: انتخابات پیش رو یکی از مهم‌ترین انتخابات تاریخ کشور در همه ابعاد سیاسی و اجتماعی و ... است.

وی تأکید کرد: منطقه و کشور در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته است و انتخابات پیش رو می‌تواند بسیاری از معادلات دشمنان در ارتباط با نظام اسلامی و انقلاب را بر هم زند.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با حضور سلایق گوناگون در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور گروه‌های مختلف سیاسی بر طراوت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی می‌افزاید و ضروری است کسی که پا به این عرصه می‌گذارد از یک شخصیت ممتاز اجتماعی و سیاسی و عقبه تشکیلاتی برخوردار باشد.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 تصریح کرد: انتخابات پیش رو بصیرت و هوشیاری بیشتری می‌طلبد و امیدواریم این دوره با حضور و عظمت همیشگی ملت ایران سپری شود تا آنچه مقدر الهی است در کشور تحقق یابد.

حجت‌الاسلام بنایی با اشاره به نقش قم در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: قم با توجه به وجود مرجعیت و علمای تشیع کانون توجه تمام نامزدهای ریاست جمهوری خواهد بود و ما اهالی قم باید به فکر عزت و سربلندی قم باشیم.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه ادامه داد: برای پیشرفت روزافزون قم در این منصب مهم و حیاتی نیازمند فردی کارآزموده و ولایی هستیم که به این شهر تشیع اعتقاد قلبی داشته باشد و اعتقاد داریم در هر دولتی قم باید همچون نگینی در کشور بدرخشد.

وی با اشاره به حضور نامزدهای حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: این دو تشکل سیاسی برای نخستین بار است که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری جبهه و حزب به طور رسمی وارد شده‌اند و امیدواریم کشور به سوی هدفمند شدن احزاب و تشکیلات پیش رود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که جریان اصولگرایی با کاندیدای شاخص و واحد وارد جریان و رقابت انتخاباتی شود.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول