اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال

بیش از 17 هزار نفر از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند

مدیر موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: در ایام نوروز 17 هزار و 728 نفر از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

بیش از 17 هزار نفر از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، خلیل الهی‌تبار اظهار داشت: در 16 روز ابتدای فروردین سال جاری تعداد 17 هزار و 728 نفر از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کرده‌اند که این رقم در مقایسه با سال گذشته از رشد 46 درصدی برخوردار بوده است.

وی تأکید کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد 12 هزار و 130 نفر از این موزه بازدید کرده بودند که امسال این رقم به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

مدیر موزه دفاع مقدس استان همدان اعلام داشت: امسال برای نخستین بار از فضاهای موجود در موزه برای ایجاد غرفه‌های عکاسی، عرضه محصولات فرهنگی و عرضه مواد غذایی استفاده شد و فروشگاه محصولات فرهنگی از استقبال بسیار خوبی برخوردار شد.

وی اضافه کرد: امسال در حدود 12 نفر از نیروهای بسیجی به عنوان راهنمای بازدید کنندگان در فضای داخل موزه مستقر بودند.

الهی‌تبار اعلام داشت: حرکت کم نظیری که امسال صورت گرفت، توجه به موضوع حجاب بود، این مهم در ایام نوروز به طور غیر مستقیم و از طریق توزیع کارت‌های حجاب و تعبیه تابلوهای ویژه در فضای موزه انجام گرفت و از بازخورد خوبی برخوردار بود. 

وی گفت: در این ایام برای ایجاد فضای شاد و معنوی، پیام‌های بهارانه، نواهای حماسی و سرودهای مرتبط با موضوع دفاع مقدس در محوطه باغ موزه پخش شد.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: اغلب مسافران نوروزی در یک مورد اتفاق نظر داشتند که این موزه با قابلیت‌ها و اثرگذاری فراوان مجموعه بی‌نظیری در فرهنگ دفاع مقدس است که ناشناخته مانده باید در مورد آن اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در سطح کشور انجام پذیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری صدا و سیما و رسانه‌های دیداری و شنیداری این مجموعه فرهنگی ارزشمند در سطح کشور به طور شایسته معرفی شود.

انتهای پیام/2499/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول