اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خبر داد

توقف 199 وسیله نقلیه متخلف در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای طرح ویژه نوروزی، 199 وسیله نقلیه متخلف در سطح این استان متوقف شد.

توقف 199 وسیله نقلیه متخلف در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حبیب کمالوند با اعلام این خبر افزود: در پی متوقف شدن 199 وسیله نقلیه در استان، 44 هزار و 50 راننده متخلف نیز در اجرای این طرح اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: از مجموع این جرایم، شش هزار و 968 فقره استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، 24 هزار و 703 فقره عدم استفاده از کمربند ایمنی و دو هزار و 483 فقره سرعت و سبقت غیرمجاز بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اظهار داشت: همچنین دو هزار و 54 فقره از این تخلفات مربوط به عبور از چراغ قرمز، دو هزار و 854 فقره عبور از محل ممنوع، یکهزار و 626 فقره دور زدن در محل ممنوع، 356 فقره حرکات مارپیچ، 375 فقره انحراف به چپ، 78 فقره حرکت در جهت خلاف، یک‌هزار و 900 فقره تجاوز به گذرگاه عابر پیاده و 652 فقره نقص سیستم روشنایی خودرو بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به اینکه از این به بعد این طرح‌ها به صورت مستمر در استان البرز اجرا می‌شود، اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی در کشور باشیم.

انتهای پیام/2302/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول