اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال شوشتر خبر داد

تعویض 7600 شناسنامه بزرگسال در شوشتر

رئیس اداره ثبت احوال شوشتر از تغییر 7 هزار و 600 شناسنامه افراد بزرگسال در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

تعویض 7600 شناسنامه بزرگسال در شوشتر

شاهرخ خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 7 هزار و 600 شناسنامه افراد بزرگسال در این شهرستان تعویض شده است.

وی با اشاره به اینکه تعویض این شناسنامه‌ها بر اساس درخواست واصله به این اداره انجام شده است، افزود: برای تغییر و تعویض شناسنامه در سطح شهرستان شوشتر هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ شماره ملی نیز یکی از وظایف اداره ثبت احوال به شمار می‌آید، افزود: به دلیل اینکه بسیاری از افراد هنوز کارت ملی و یا شماره ملی دریافت نکرده‌اند می‌توانند برای دریافت کد ملی به این اداره مراجعه کرده و کد ملی خود را همراه با گواهی معتبر دریافت کنند.

خدادادی خاطر‌نشان کرد: روزانه برای این موضوعات مراجعاتی به اداره ثبت احوال می‌شود که از این میزان می‌توان به 3 هزار و 700 مورد اعلام و ابلاغ شماره ملی در سال 91 اشاره کرد.

وی همچنین از کسب مقام برتر استان خوزستان توسط اداره ثبت احوال شوشتر خبر داد و گفت: در سال گذشته به دلیل ثبت همه وقایع حیاتی در مدت زمان قانونی تعیین شده اداره ثبت احوال شهرستان شوشتر در بین ادارات استان خوزستان مقام برتر را به خود اختصاص داده است.

خدادادی گفت: در سطح شهرستان شوشتر همه وظایف محوله به اداره ثبت احوال در زمان تعیین شده قانونی به اجرا درآمده و به این دلیل این شهرستان در استان مقام برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام/72006/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول