اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری:

مردم چهارمحال و بختیاری مقام نخست اهدای عضو را دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان در اهدای عضو در کشور مقام نخست را دارند.

مردم چهارمحال و بختیاری مقام نخست اهدای عضو را دارند

رضا ایمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مردم استان از درک و بینش بالایی برخوردارند و به همین سبب در همه عرصه‌ها در کشور پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری در اهدای عضو در کشور اول هستند، افزود: این امر افتخار بزرگی برای مردم استان است و باید این فرهنگ حسنه بیش از پیش تقویت شود.

ایمانی از راه‌اندازی بخش پیوند کلیه در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد خبر داد و گفت: در سال گذشته مقدمات اجرای عملیات پیوند کلیه در استان فراهم شد و به طور حتم این بخش در سال جاری در بیمارستان آیت‌الله کاشانی راه‌اندازی می‎شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته موفق به انجام جراحی باز قلب با وجود کمبود امکانات و تجهیزات شدیم که این امر در سال جاری نیز ادامه دارد.

ایمانی از اعطای مجوز به 10 داروخانه جدید در استان خبر داد و افزود: تامین دارو یکی از مهم‌ترین نیازها و دغدغه‌های مردم است و ما با اعطای این مجوزها گامی در راستای تحقق این نیاز مردم برداشتیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 12 تخت آی‌سی‌یو نیز به تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شد که این امر می‌تواند برای رفع مسائل و مشکلات درمانی مردم کارساز باشد.

ایمانی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی استان مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: بیشتر این دانشجویان بومی هستند و پس از اتمام تحصیل در استان مشغول به فعالیت می‌شوند.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول