اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:

نساجی مازندران برای پرداخت خسارت‌های مالی صبا 48 ساعت فرصت دارد

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: کمیته انضباطی رای به تکرار دیدار صبا و نساجی داد اما تیم نساجی به پرداخت خسارت مالی تیم صبای قم محکوم شد.

نساجی مازندران برای پرداخت خسارت‌های مالی صبا 48 ساعت فرصت دارد

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حضورش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شنبه شب به کمیته انضباطی فدراسیون رفتم تا رای نهایی در خصوص دیدار برگزار نشده صبا و نساجی صادر شود.

وی ادامه داد: همانگونه که قبلا هم به آن اشاره کرده بودم، دیدار صبای قم و نساجی مازندران از هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور باید به میزبانی نساجی برگزار می‌شد اما به دلیل اینکه میزبان شرایط و امکانات مساعدی را برای برگزاری این بازی در نظر نگرفته بود با نظر تیم داوری و ناظر مسابقه، این دیدار برگزار نشد و انتظار ما این بود که تیم نساجی از سوی کمیته انضباطی جریمه شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چشم خود را به روی واقعیت بست

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم بیان داشت: حداقل جریمه‌ای که باید به دلیل مهیا نکردن شرایط میزبانی و محرز شدن آن از سوی تیم داوری و ناظر بازی برای تیم نساجی مازندران در نظر گرفته می‌شد، رای به سه بر صفر برنده شدن صبای قم بود اما در تصمیمی غیر منتظره، رای کمیته انضباطی چیز دیگری بود.

وی یادآور شد: نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چشم خود را به روی واقعیت بست و رای به تکرار این بازی داد اما به هر حال دستمان به جای دیگری نمی‌رسد و مجبوریم با توجه به شرایط بدی که در جدول داریم در این دیدار به میدان برویم.

امیدهای صبا در انتهای جدول رده بندی وضعیت خوبی ندارند

گائینی عنوان داشت: ما در آن سفر به مازندران متحمل بیش از 30 میلیون ریال هزینه شدیم و میزبان باید آن را به ما پرداخت کند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این قضیه حق را به ما داد و به تیم نساجی مازندران 48 ساعت فرصت داده است تا خسارات مالی به تیم صبا پرداخت شود.

وی در پاسخ به اینکه سرانجام بازی صبای قم و نساجی مازندران چه زمانی برگزار می‌شود، بیان داشت: این بستگی به تیم نساجی مازندران دارد، در صورتی که آنها به موقع به رای کمیته انضباطی مبنی بر پرداخت خسارت مالی تیم صبا اقدام کنند زمان بازی مشخص می‌شود ولی اگر این اتفاق نیافتد، تیم صبای قم سه بر صفر برنده آن بازی معرفی خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم در پایان با بیان اینکه امیدها در انتهای جدول رده بندی وضعیت خوبی ندارند و مسئولان باید به یاری این تیم بشتابند ابراز کرد: دیدار بعدی ما در خانه برابر تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز خواهد بود که چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداریم.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول