اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

کرایه تاکسی در اصفهان افزایش نداشته است / افزایش 40 درصدی را پیشنهاد کرده‌ایم

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هنوز نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جدید افزایش پیدا نکرده است، گفت: افزایش 40 درصدی را به استانداری پیشنهاد کرده‌ایم.

کرایه تاکسی در اصفهان افزایش نداشته است / افزایش 40 درصدی را پیشنهاد کرده‌ایم

علیرضا تاجمیر ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان تصریح کرد: برای نرخ‌گذاری کرایه تاکسی‌ها در سال جدید با توجه به تورم موجود افزایش 40 درصدی را به استانداری پیشنهاد کرده‌ایم که در صورت تصویب توسط شورای شهر عملی می‌شود.

وی ادامه داد: برای تعیین کرایه تاکسی‌ها 40 مورد دخیل است که از آن جمله می‌توان به تورم، قیمت قطعات، قیمت روغن، دستمزد کارگر و تعمیرات اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اصفهان افزود: در حال حاضر 10 هزار و 200 تاکسی پلاک نارنجی در سطح شهر فعال هستند و برای این تعداد تاکسی تنها پنچ اکیپ بازرسی ثابت در سراسر شهر اصفهان مستقر است و سازمان تاکسیرانی با کمبود نیروی بازرس روبه‌رو است.

تاجمیرریاحی اضافه کرد: در ایام نوروز نیز اکیپ‌های بازرسی  سازمان تاکسیرانی بر عملکرد تاکسی‌ها نظارت می‌کردند تا بهترین خدمات به مسافران و همشهریان ارائه شود.

وی اضافه کرد: توسعه در ناوگان تاکسیرانی در سال جدید صورت نمی‌گیرد اما تبدیل را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: ثبت نام از رانندگان برای طرح تاکسی متر آغاز شده است و با تسهیلات ویژه در اختیار تاکسی داران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2301/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول