اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

کارهای بزرگی در بخش آب و فاضلاب قم انجام شده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای بزرگی در زمینه آب و فاضلاب در قم انجام شده است.

کارهای بزرگی در بخش آب و فاضلاب قم انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، احمد امیرآبادی در دیدار مدیران آبفای قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال 91 در بخش آب و فاضلاب قم گفت: کارهای بزرگی در این زمینه‌ها در قم انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به شیرین شدن آب قم از ابتدای سال جاری اظهار داشت: افراد زیادی از گذشته تا حال در تحقق این آرزوی دیرینه مردم قم تلاش کردند که باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنها بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر لزوم مدیریت تامین، توزیع و مصرف آب تاکید کرد و ابراز داشت: مدیریت صحیح تامین و توزیع آب باید جزو اولویت‌های مدیران بخش آب استان باشد ضمن اینکه مردم نیز باید در زمینه مدیریت مصرف دقت و توجه لازم را داشته باشند.

* افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه آب قم با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته آبفای قم پرداخت و گفت: در سال گذشته با مهندسی مجدد تصفیه‌خانه فعلی و ساخت تصفیه‌خانه جدید با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال ظرفیت تصفیه‌خانه آب قم 2 هزار لیتر در ثانیه افزایش یافت.

وی با اشاره به اجرای شبکه آب در منطقه استقرار خوشه کفش قم خاطرنشان کرد: صنعتگران و چوب‌بری‌های این محل از آب محروم بودند که شبکه انتقال و توزیع آب برای آنها ایجاد شد.

عبدالحمید توکلی بینا از ساخت آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب قم خبر داد و اظهار داشت: این آزمایشگاه با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

وی تغییر ساختار شبکه آبرسانی قم برای توزیع عادلانه آب در تمام نقاط شهر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در این خصوص بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه شد تا بتوانیم آب سرشاخه‌های دز را به صورت عادلانه و با کیفیت یکنواخت در تمام شهر توزیع کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به موفقیت‌های آبفای قم در سال گذشته بیان داشت: پروژه «شبکه جداگانه توزیع آب شرب شهر قم» از سوی هیئت داوران هشتمین دوره جایزه بین‌المللی بهترین عملکردها و راهبری محلی (BLP) برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد، موفق به کسب «نشان عملکرد جهانی شایسته» شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول