اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

سرعت غیرمجاز، علت 28 درصد تصادفات در آذربایجان‌شرقی

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی تخطی از سرعت مطمئنه را بیشترین علت تصادفات در این استان اعلام کرد و گفت: 28 درصد تصادفات به علت عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه و سرعت غیرمجاز است.

سرعت غیرمجاز، علت 28 درصد تصادفات در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، حسن فرجی اظهار کرد: در بررسی آمار تصادفات بر حسب ساعت وقوع تصادف در استان متوجه می‌شویم که بیشترین تصادفات در ساعات اولیه شب از ساعت 18 تا 21 به وقوع پیوسته است.

وی افزود: در این ساعات بیشتر افراد از سر کار بر می‌گردند به همین دلیل ترافیک بیشتری در جاده‌ها وجود دارد که با کوچک‌ترین اشتباه و عجله راننده‌ خسارت جبران ناپذیری را شاهد هستیم.

فرجی توجه نکردن بعضی از رانندگان به وسیله نقلیه مقابل و استفاده از نور بالا خودرو در جاده‌ها را از عوامل دیگر تصادف‌ها در ساعات اولیه شب اعلام کرد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: 22 درصد از تصادفات در ساعات 18 تا 21 و 20 درصد در ساعات 15 تا 18 و 13 درصد در ساعات 9 تا 12 ظهر به وقوع پیوسته است.

فرجی تخطی از سرعت مطمئنه را بیشترین علت تصادفات در این استان اعلام کرد و گفت: 28 درصد تصادفات به علت عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه و سرعت غیرمجاز است. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول