اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان خبر داد

رضایتمندی مهمانان نوروزی از طرح استقبال بهار در شادگان

شهردار شادگان از رضایتمندی مسافران نوروزی و شهروندان از طرح استقبال از بهار 92 در این شهرستان خبر داد.

رضایتمندی مهمانان نوروزی از طرح استقبال بهار در شادگان

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با به پایان رسیدن تعطیلات نوروز و قرار گرفتن در بهار سال 92 شهرداری شادگان نیز پا به پای سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ارتقای خدمت رسانی به مسافران و مهمانان وارد شده به این شهر و البته شهروندان اقدامات مطلوبی را اجرایی کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری نیز علاقه‌مند به جذب گردشگر بوده و تلاش کرد که زمینه رضایتمندی را برای گردشگران و همشهریان فراهم کند.

شهردار شادگان با اشاره به اینکه میزبانی مطلوبی را در تعطیلات نوروز به جا آوردیم، تصریح کرد: در همین راستا آماده سازی شهر را در تعطیلات نوروز با دقت فراوان انجام دادیم و در این زمینه از تلاش شهروندان و سایر دستگاه‌های اجرایی تقدیر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه طبق نظرسنجی‌های انجام شده طرح استقبال از بهار 92 نشاط و شادابی شهروندان را به همراه داشته و شهرستان را به سوی تعالی رو به رشدی سوق داده است.

آلبوناصر در پایان گفت: در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار همیشه شرایط به گونه‌ای فراهم می‌شود که شادابی با شهر و شهروندان همراه باشد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول