اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان میراث فرهنگی خبر داد

رشد 57 درصدی بازدید از اماکن تاریخی کشور در ایام نوروز

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در ایام نوروز 92، شاهد رشد 57 درصدی بازدید از اماکن تاریخی همراه با تهیه بلیط توسط بازدیدکنندگان بوده‌ایم.

رشد 57 درصدی بازدید از اماکن تاریخی کشور در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یحیی رحمتی در آیین تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان اظهار کرد: در سرکشی از 9 استان کشور در نوروز، شاهد یک رشد خوب در بازدید از اماکن تاریخی بودیم.

وی با اشاره به آخرین آمار بازدید از اماکن تاریخی در کشور افزود: در بررسی 27 استان کشور، بازدید از اماکن تاریخی با رشد 57 درصدی همراه بوده است.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: علاوه بر آمار یاد شده نزدیک به یک‌میلیون و 200 هزار نفر از اماکن تاریخی اصفهان همچون میدان نقش جهان و پل‌های تاریخی بدون سرشماری از طریق بلیط، از این آثار تاریخی بازدید کردند.

وی به حوزه صنایع دستی اشاره کرد و در ادامه داد: 450 بازارچه در قالب 4 هزار و 500 غرفه و چادر عشایری برای نوروز در سراسر کشور پیش‌بینی کردیم که در مجموع و بر طبق آخرین آمار، 700 بازارچه در طول تعطیلات نوروزی در کشور برپا شد.

به گزارش فارس، در این جلسه لوح تقدیر از خدمات  ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری محمد شریف ملک‌زاده، توسط یحیی رحمتی معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی قرائت شد.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول