اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 قم خبر داد

نظافت 3 میلیون متر مربع معابر منطقه سه قم در نوروز 92

شهردار منطقه سه قم گفت: نظافت معابر در نوروز امسال به صورت مستمر در دو شیفت کاری به متراژ 3 میلیون متر مربع به صورت روزانه انجام شد.

نظافت 3 میلیون متر مربع معابر منطقه سه قم در نوروز 92

احمد ترکمن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه سه قم در نوروز 92 اظهار کرد: نظافت معابر در این ایام به صورت مستمر در دو شیفت کاری به متراژ 3 میلیون متر مربع به صورت روزانه انجام شد.

وی افزود: جمع‌آوری زباله در این ایام به صورت مستمر به طور میانگین 145 تن در شبانه‌روز و انتقال لجن آبرو بستر رودخانه از دیگر اقدامات صورت گرفته هستند.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به به‌کارگیری 130 نفر نیروی مازاد در این ایام به منظور نظافت بهتر و ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران خاطرنشان کرد: در این میان می‌توان به فعالیت‌های دیگری همچون رنگ‌آمیزی دیوارهای بلوار آیت‌الله کاشانی، کنیتکس دیوارهای بدون نما در سطح ناحیه، رنگ‌آمیزی کنیتکس دیوار بستر رودخانه و رنگ‌آمیزی کنیتکس رفیوژ وسط دیواره‌های فضای سبز بلوار شهید خداکرم اشاره کرد.

وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی جداول بوستان‌های فدک، بنیادی، لاله، تجهیز نمازخانه بوستان‌های سطح منطقه شامل تامین موکت، جامهری، جهت‌نمای قبله، شیشه و شستشوی مکرر، رفع خاموشی همه معابر، بوستان‌ها و المان‌های شهری، ریسه‌کشی و نورپردازی معابر به طول یک‌هزار و 800 متر، نصب ریسه‌های پارچه‌ای رنگی در میادین و معابر به طول 4 هزار متر، نصب الوان رنگی برای میله پرچم‌های منطقه، ریسه‌کشی مشکی و نصب الوان مشکی در شوارع و میادین سطح منطقه برای استقبال از ایام فاطمیه(س) و نصب پرچم‌های پایه‌ای دوچوب برای نصب در شوارع سطح منطقه به مناسبت ایام فاطمیه(س) از جمله فعالیت‌های نوروزی شهرداری منطقه سه قم به شمار می‌روند.

ترکمن از ساخت و نصب 30 عدد تابلو شارژ موبایل در بوستان‌های سطح منطقه طی نوروز 92 خبر داد و افزود: لکه‌گیری معابر و خیابان‌های اصلی سطح منطقه به صورت مستمر نیز در این ایام صورت گرفت.

شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه پاکسازی حاشیه اتوبان امام علی(ع) به صورت مستمر در این ایام طی دو شیفت کاری انجام می‌شد گفت: تسطیح پیاده‌روهای بلوار رجایی به میزان 5 هزار و 100 متر مربع، رنگ‌آمیزی گاردریل‌های بلوار امام علی(ع) به میزان 350 متر و آماده‌باش کامل پرسنل سد معبر و کنترل ساختمان در این ایام به صورت مستمر جزو دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه طی نوروز امسال بوده است.

وی تصریح کرد: منطقه سه شهرداری قم در واقع یکی از ورودی‌های استان محسوب می‌شود به همین دلیل احداث دو باب نمازخانه در حریم بزرگراه امام علی(ع) و ساخت چهار باب سرویس بهداشتی به منظور رفاه حال مسافران و زائران پیش از نوروز 92 انجام شد.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول