اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

بی‌تدبیری‌ها موجب شد آب زاینده‌رود در ایام نوروز جاری نباشد

شهردار اصفهان گفت: در صورتی که زاینده‌رود مدیریت می‌شد نوروز امسال با خشکی رودخانه مواجه نبودیم و اکثر مسافران به امید جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود در اصفهان حضور می‌یابند.

بی‌تدبیری‌ها موجب شد آب زاینده‌رود در ایام نوروز جاری نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نوروز امسال ستاد‌های اسکان مسافران نوروزی از آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران برخوردار بوده‌اند، اظهار کرد: اقدامات ستاد تسهیلات مسافران نوروزی در قالب یک مدیریت واحد بوده است.

وی به افزایش تعداد مسافران نوروزی اصفهان در ایام نوروز امسال اشاره کرد و ادامه داد: ایام نوروز امسال، اصفهان با افزایش 19 و نیم درصدی مسافران نوروزی مواجه بوده است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار است، تصریح کرد: ستاد تسهیلات مسافران نوروزی از شش ماه گذشته با تشکیل 13 کمیته تخصصی و 14 ستاد اجرایی در راستای انجام اقدامات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی فعال بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ایام نوروز امسال 10 هزار مسافر نوروزی در ستاد مرکزی باغ فدک اصفهان اسکان یافتند، اضافه کرد: همچنین نوروز امسال بیش از 150 هزار شب خواب در ستاد‌های اسکان موجود در سطح شهر برای اسکان مسافران نوروزی آماده بوده است.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه امسال 29 کیوسک اطلاع‌رسانی با عنوان زنده‌رود در ایام نوروز در سطح شهر اصفهان فعال بوده است، تاکید کرد: این کیوسک‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم را برای راهنمایی مسافران نوروزی برای تردد در سطح شهر انجام داده‌اند.

وی به اهمیت جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود اشاره کرد و افزود: بحث آب اصفهان باید به صورتی جدی مدیریت می‌شد تا مسافران نوروزی با جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود مواجه می‌شدند.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه جاری نبودن آب در رودخانه زاینده‌رود یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم اصفهان است، گفت: بنده به عنوان یک شهروند و نه به عنوان یک شهردار این سئوال را در ذهنم دارم که چرا آب زاینده‌رود در ایام نوروز در رودخانه جاری نبوده است.

وی اظهار کرد: در صورتی که زاینده‌رود مدیریت می‌شد نوروز امسال با خشکی رودخانه مواجه نبودیم و اکثر مسافران به امید جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود در اصفهان حضور می‌یابند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: مدیران باید با استفاده از راهکار‌های جدی نسبت به جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود و ایجاد نشاط و شادابی در میان مردم اقدام کنند تا نگرانی‌های مردم در زمینه وضعیت آب زاینده‌رود برطرف شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول