اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم:

ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به مردم تسهیل شود

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم گفت: رسیدگی ویژه به مشکلات و مسائل مردم باید سرلوحه کار همه باشد تا مردم بتوانند راحت‌تر خدمات سازمان تأمین اجتماعی را دریافت کنند.

ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به مردم تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان قم، سید مجتبی موسوی در دیدار با رئیس و کارکنان شعبه دو تأمین اجتماعی قم، وحدت و همگرایی در امور را لازمه ارائه خدمت مطلوب به بیمه‌شدگان عنوان کرد و افزود: آحاد مردم دغدغه تأمین اجتماعی دارند و ارائه بیش از 4 هزار و 500 مورد مشاوره توسط مراکز مشاوره این اداره کل، سیستم ندای تأمین 142 و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل در سال 91 گویای این واقعیت است.

وی با بیان اینکه «از مردم طلبکار نیستیم»، بر لزوم پاسخگویی مستدل و منطقی همراه با خوشرویی و تکریم مردم تاکید کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم تشکیل کمیته‌های استانی از جمله کمیته بیمه‌ای را در راستای تسهیل و روان‌سازی امور مردم و ارائه خدمت بهتر به بیمه‌شدگان دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌های استانی منجر به اعتمادسازی بیشتر بین سازمان و بیمه‌شدگان شده و این امر موجب شده تا مسائل و مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.

وی اجرای صحیح قوانین و مقررات توسط کارکنان سازمان را ضامن حفظ حقوق همه شرکای تأمین اجتماعی ذکر کرد و گفت: آگاه کردن مردم از حق و حقوق قانونی خویش به همراه تشریح قوانین سازمان تأمین اجتماعی منجر به درک متقابل شده و منشأ اثرات فراوان خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول