اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:

برای کسب امتیاز به کرمان آمده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از آمادگی بازیکنان نفت تیمش مقابل مس کرمان خبر داد و گفت: برای کسب امتیاز به کرمان سفر کرده‌ایم.

برای کسب امتیاز به کرمان آمده‌ایم

سعید سلامات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، در مورد بازی امروز تیمش در مقابل تیم رده هفتمی مس کرمان اظهار کرد: در طول دو روز گذشته بیشتر تمرکزمان بر روی کارهای دفاعی بود و تا حدودی موفق شدیم این مشکل را بر طرف کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی هدف اول ما ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند است و در ادامه سعی در نزدیک شدن به دروازه حریف و رسیدن و گل و در ‌‌‌نهایت پیروزی در این بازی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در تمرینات هفته گذشته تا حدود زیادی موفق شدیم به خط دفاعی‌مان سر و سامان ببخشیم و امیدواریم ضریب اشتباهات در این بازی از سوی بازیکنان ما کمتر از همیشه باشد.

وی اضافه کرد: دو بازی گذشته تیم مس را آنالیز کرده‌ایم که البته ملاک ما بازی داخل خانه این تیم در مقابل پیکان است گرچه در مقابل پرسپولیس در تهران نیز این تیم بسیار خوب ظاهر شد.

سلامات در پایان عنوان کرد: برای کسب امتیاز پای به این میدان خواهیم گذاشت و مطمئنا با کسب حداقل امتیاز و یا سه امتیاز کامل از میدان سخت کرمان خارج خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سی و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر جمعه و از ساعت 17 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/72001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول