اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از روز گذشته

توفان گرد و غبار شمال خوزستان را فرا گرفت/ باز هم باران نیامد

از روز گذشته توفان و گرد و غبار و تندبادهای شدید شهرهای شمالی خوزستان را فرا گرفته و این وضعیت آب و هوایی باعث کاهش شدید دید افقی در این شهرها شده است.

توفان گرد و غبار شمال خوزستان را فرا گرفت/ باز هم باران نیامد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، وزش تندبادهای شدید از روز گذشته باعث شده است تا گرد و غبار زیادی شهرهای شمالی استان را فرا بگیرد و به این دلیل شاهد کاهش دید افقی بسیار زیاد در شهرهای شمالی خوزستان هستیم.

بر اساس این گزارش، گردشگران که آخرین روز تعطیلات را در خوزستان سپری می‌کنند برای تردد در اتوبان‌ها و معابر خروجی استان دچار مشکلات زیادی شده‌اند.

گردشگرانی که در پارک‌های شهرستان‌های شمالی خوزستان در حال تفریح بودند به دلیل وزش بادهای تند و گرد و غبار مجبور به ترک این شهرها و حرکت به سوی مقاصد خود شده‌اند.

به دلیل توفانی که در استان خوزستان آغاز شده است محورهای خروجی استان خوزستان از سوی اندیمشک و ایذه با ترافیک بسیار سنگینی گزارش شده‌اند.

کاروان‌های راهیان‌نور در مناطق عملیاتی استان خوزستان به دلیل وزش بادهای شدید مجبور به ترک مناطق شده و یا به محل‌های یادمان‌ها و معراج شهدا پناه برده‌اند.

وضعیت در جاده‌های استان عادی گزارش شده است و تاکنون تصادف فوتی خاصی در محورهای خروجی خوزستان گزارش نشده و امید است تا پایان امروز نیز شرایط این چنین باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته بیش از 6 میلیون نفر گردشگر از استان خوزستان بازدید کرده و مهمان نوازی‌های مردم خونگرم این استان بوده‌اند.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول