اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم فوتبال کشور رخ داد

راه 3 امتیازی استقلال ساری تا فصل آتی

تیم فوتبال استقلال ساری برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور امیدوار شد.

راه 3 امتیازی استقلال ساری تا فصل آتی

به گزارش فارس از شهرستان ساری، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال استقلال ساری با پیروزی مقابل حریف خود برای بقا در لیگ امیدوار شد اما صنعت ساری با شکست مقابل حریف تا حدودی شانس صعود را از دست داد.

در این مسابقات تیم فوتبال استقلال ساری که در استادیوم شهید متقی میزبان مس سونگون ورزقان تبریز بود در نهایت با دو گل سیدسجاد ساداتی و علی عرب دو بر یک مهمان خود را شکست داد و تا حدودی حضورش را برای فصل آینده این رقابت‌ها مسجل کرد.

ابراهیم تقی‌پور که در پنج بازی هدایت تیم فوتبال استقلال ساری را بر عهده گرفت، با این تیم سه پیروزی و دو تساوی و موفق به کسب 11 امتیاز شد.

استقلال ساری هم اکنون با 31 امتیاز در رده نهم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها در گروه اول جای دارد.

در دیگر بازی این هفته صنعت ساری که از مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است در برابر میزبان خود شکست را پذیرا شد.

صنعت ساری در ورزشگاه نفت امیدیه با یک گل مغلوب میزبان خود نفت امیدیه شد و با این شکست با دو پله سقوط در جدول تا حدودی شانس صعود را از دست داد.

صنعت ساری در حال حاضر با 39 امتیاز در رده پنجم جدول 14 تیمی در گروه اول این مسابقات قرار گرفته و با تیم صدرنشین جدول سه امتیاز اختلاف دارد.

همچنین نوژن شهرداری نوشهر که در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول مهمان شهرداری دزفول بود مقابل میزبان خود به تساوی یک بر یک رسید.

تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر با 31 امتیاز در رده هشتم جدول 14 تیمی در گروه دوم جای دارد.

تا پایان لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دو هفته دیگر باقی ماند که صنعت ساری برای صعود باید در هر دو بازی در مقابل حریفان پیروز شود و تیم‌های استقلال ساری و نوژن شهرداری نوشهر برای بقاء نیاز به کسب سه امتیاز دارند.

انتهای پیام/86005/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول