اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

311 پروژه نیمه دوم اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت: نیمه دوم اردیبهشت ماه و با حضور رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری 311 پروژه در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

311 پروژه نیمه دوم اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در نشست با جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 290 میلیارد تومان در حوزه بهداشتی – درمانی، مسکن مهر، سدسازی و دیگر پروژه‌های زیر‌بنایی به بهره‌برداری می‌رسد و قرار است رئیس جمهور در این مراسم شرکت کند.

وی عنوان کرد: در کنار این افتتاح‌ها همایش ملی گردشگری نیز با اولویت جذب سرمایه‌گذاران در مشگین‌شهر برگزار می‌شود که قرار است رئیس جمهور در این همایش نیز سخنرانی کند.

استاندار اردبیل با تبریک سال حماسه سیاسی و اقتصادی و توجه به شاخص‌های این خلق حماسه در طول سال افزود:‌ اولین جلسه شورای اداری استان صبح شنبه 17 فروردین ماه در مجتمع فدک اردبیل برگزار می‌شود و ما در این جلسه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مدیران،‌ مسئولان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود به تبیین راهکارهای رسیدن به شعار و خواسته مقام معظم رهبری اقدام خواهیم کرد.

نیکزاد ابراز داشت: در خلق حماسه سیاسی در تراز بین‌المللی و جهانی باید مشارکت همه‌جانبه در انتخابات را ارتقا بخشیم و در خلق حماسه اقتصادی نیز بیش از گذشته به تولید، اشتغال و کار‌آفرینی داخلی اهمیت قائل شویم.

این مسئول با یادآوری اینکه دولت خدمتگزار و مسئولان مصمم و با اراده این دولت ثانیه‌ها و دقایق خدمتگزاری را در چند ماه پایانی عمر دولت غنیمت می‌شمارند، تصریح کرد: ما با همراهی نمایندگان مردم در مجلس تلاشمان را در سال 92 به کار می‌گیریم تا بتوانیم بیشتر از سایر استان‌ها برای این استان امتیاز، اعتبار و تسهیلات ویژه جذب کنیم.

رئیس شورای اداری استان گفت: هر چند بعد از چند ماه سنگر خدمت‌رسانی تغییر پیدا می‌کند اما کشور که به یک کارگاه عظیم سازندگی تبدیل شده است به روند خود برای رسیدن به هدف‌گذاری‌های اصلی نظام ادامه می‌دهد و هرگز قرار نیست در این مسیر تاخیر و تعللی صورت گیرد.

نیکزاد با بیان اینکه در سال 91 در حوزه جذب تسهیلات مسکن شهری و روستایی و همچنین توسعه بخش کشاورزی و اشتغال توفیقات خوبی را به دست آوردیم، یادآور شد: بیش از 85 درصد تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی و صدها واحد مسکونی و پروژه‌های عمرانی در بخش شهری به ثمر نشسته که این خود حکایت از تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر مدیران اجرایی دارد.

وی به تحقق 130 درصدی اشتغال و همچنین تشکیل پرونده به اندازه سه برابر توان طرح‌های کشاورزی در بانک کشاورزی و انعقاد قرارداد 70 میلیارد تومانی اشاره کرد و بیان داشت: همه این حرکت‌ها و پیگیری‌ها نشان‌دهنده این موضوع است که ما در سال جدید نیز که سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده باید ظرفیت‌ها و همدلی‌ها را قوت و انتظام ببخشیم و در مسیر تحقق آرمان‌های ملت و اهداف نظام اسلامی به کارگیری کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به حساسیت مقطع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افزود: ما بعد از سه دهه از پیروزی انقلاب هر سال در کشور یک انتخابات را برگزار کرده‌ایم که این نشان روشنی از سلامت انتخابات و آزادی انتخاب در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود تاکید کرد: در برگزاری سالم انتخابات تنها پناهگاه و تکیه ما قانون و رفتارهای متکی به این اصل حقیقی است و سعی خواهیم کرد هرگز به خاطر منافع فردی، حزبی و گروهی قانون تعطیل نشده و به باده فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول