اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

اسکان 1700 مسافر در کمپ نوروزی شوشتر

شهردار شوشتر از اسکان بیش از یک‌ هزار و 700 مسافر در ایام نوروز در کمپ نوروزی این شهرستان خبر داد و گفت: کمپ نوروزی شوشتر همچنان فعال است.

اسکان 1700 مسافر در کمپ نوروزی شوشتر

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر با بیان اینکه در ایام نوروز سال جاری 368 خانوار در کمپ نوروزی شهرداری شوشتر واقع در پارک بعثت اسکان پیدا کردند، اظهار داشت: تعداد این افراد بیش از یک ‌هزار و 732 نفر به ثبت رسیده است که در 30 چادر برپا شده در این پارک به صورت موقت اسکان پیدا کرده‌اند.

*خدمات‌دهی به گردشگران ادامه دارد

شهردار شوشتر ادامه داد: خدمات‌دهی به گردشگران در سطح شهرستان شوشتر ادامه دارد؛ چراکه همچنان بازدیدکننده برای حضور در این شهر تاریخی وارد شوشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: کمپ نوروزی شهرداری شوشتر قرار شده تا پایان وقت روز جمعه 16 فروردین‌ماه برپا باشد و سپس برای جمع‌آوری این کمپ اقدام خواهد شد.

این مسئول گفت: براساس آمارها و نظر سنجی‌های انجام شده بیش از 90 درصد گردشگران از شهرستان شوشتر با رضایت کامل از خدمات شهرداری، این شهر تاریخی را ترک کرده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: به دلیل اینکه احتمال حضور گسترده گردشگران در شهرستان شوشتر در ایام پایانی هفته وجود دارد، تیم‌های نوروز شهرداری شوشتر فعالیت خود را تا روز شنبه ادامه خواهند داد.

*بسیج همه امکانات برای تنظیف لحظه به لحظه شوشتر

دُر با اشاره به اینکه همه امکانات برای خدمات‌دهی به گردشگران بسیج شده است، گفت: برخی مکان‌های پرتردد شهر شوشتر روزانه سه بار تنظیف می‌شوند تا مشکل خاصی از نظر تجمع زباله و نظافت برای گردشگران پیش نیاید.

وی در پایان اذعان داشت: فعالیت شهرداری شوشتر در روزهای تعطیلات نوروزی در بخش خدمات شهری به صورت شبانه‌روزی بوده است که از عوامل شهرداری در این باره تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول