اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور جعفریه قم

برخورد پراید با موتور جان یک نفر را گرفت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد پراید با موتور در محور جعفریه قم و فوت یک نفر در اثر این حادثه خبر داد.

برخورد پراید با موتور جان یک نفر را گرفت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مأموریت‌های اورژانس 115 اظهار کرد: بخش گسترده‌ای از مأموریت‌های اورژانس 115 مربوط به تصادفات موتوری در استان است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام خاص مانند تابستان و بهار که از موتورسیکلت استفاده بیشتری می‌شود، میزان این تصادفات افزایش پیدا می‌کند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه حدود 40 درصد ظرفیت خدمت‌رسانی اورژانس 115 صرف تصادفات موتورسواران در استان می‌شود، ادامه داد: به طور میانگین بین 30 تا 35 تصادف موتوری طی 24 ساعت در هر روز رخ می‌دهد که این تصادفات 40 تا 45 مجروح برجای می‌گذارد.

فراهانی با اشاره به آمار تصادفات جرحی از 26 اسفند تا امروز گفت: 212 مورد تصادف جرحی جاده‌ای در این مدت اتفاق افتاده که 275 مجروح در برداشته که مجروحان به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: 824 تصادف جرحی شهری در این مدت اتفاق افتاد که اقدامات لازم برای انتقال مصدومان آنها صورت گرفت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آمار تصادف در زمینه برخورد موتور با خودرو در سیزدهم فروردین گفت: پنج مورد از حوادث روز گذشته برخورد موتور با خودرو بوده که 12 نفر در این حوادث به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

فراهانی اذعان داشت: در اثر برخورد پراید با موتور در ساعت 15 و 45 دقیقه روز گذشته در محور جعفریه یک نفر جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: واژگونی پراید از دیگر حوادث روز گذشته بود که پنج نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و پنج نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز داشت: برخورد چهار دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده تاج خاتون از دیگر حوادث روز طبیعت بود که چهار نفر از مصدومان این حادثه به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند و چهار نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

فراهانی در پایان تصریح کرد: مسمومیت با گاز co در داخل چادر در خیابان اراک و برخورد وانت با پژو و واژگونی پژو از دیگر حوادث روز سیزدهم فروردین بود که در اثر آن شش نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و یک نفر به صورت سرپایی درمان شد.

انتهای پیام/78003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول