اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد تسهیلات زائرین قم:

امنیت مردم در روز طبیعت فراهم شد

دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد تسهیلات زائرین با بیان اینکه تمهیدات امنیتی خاصی برای استقبال از روز طبیعت اندیشیده شد گفت: امنیت مردم در روز طبیعت توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در استان قم به خوبی فراهم شد.

امنیت مردم در روز طبیعت فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، حسین حکیم با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون امنیتی با حضور دستگاه‌های مسئول اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با حضور در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها تدابیر لازم امنیتی را در روز طبیعت برای مردم فراهم آورند تا روزی سرشار از آرامش را سپری کنند.

وی افزود: اقدامات لازم برای ایجاد ترافیکی روان همراه با نظم در مسیرهای تردد خودروها انجام شد که این اقدامات با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط صورت گرفت و شاهد شرایطی مناسب بودیم.

نایب رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد تسهیلات زائران ادامه داد: تلاش شد برای استقبال از روز طبیعت فضایی توام با امنیت و آرامش را برای زائران و مجاوران فراهم آوریم.

وی به مجموعه اقدامات انجام شده در تعطیلات نوروزی اشاره و تصریح کرد: برای فراهم کردن نوروزی امن همراه با آرامش برای مسافران و زائران از ابتدای تعطیلات تاکنون بازدیدهای متعددی از مبادی ورودی استان، پارک‌های محدوده شهر، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و بلوار زائر انجام شد.

حکیم اضافه کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته نوروزی امن برای مردم فراهم شد که گزارش‌ها حاکی از آن است که مردم از امنیت خاطر و آرامشی که در نوروز داشتند رضایت دارند.

وی اظهار کرد: امیدواریم مسافران نوروزی و زائران کریمه اهل بیت (س) پس از بازگشت به شهرشان خاطره خوشی از سفر به قم داشته باشند.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول