اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

همدان در بحث خانه‌های عالم به خودکفایی ضمنی رسید

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: با توجه به حرکتی که طی پنج سال اخیر انجام شده، استان همدان در بحث خانه‌های عالم به خودکفایی ضمنی رسیده است.

همدان در بحث خانه‌های عالم به خودکفایی ضمنی رسید

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی قوی‌ترین شبکه تبلیغ و اطلاع‌رسانی را در اختیار داریم، به مراکز ترویج و تبلیغ آموزه‌های دینی مانند مسجد، هیئت‌های حسینی، مناسبت‌های مذهبی و ملی، شخصیت‌های دارای نفوذ مانند روحانیون، بانوان مبلغه و جامعه مداحان اشاره کرد.

* بررسی زوایای شعار سال برای مردم توسط شبکه تبلیغی

وی با اشاره به شعار رهبری در سال 92 و با بیان اینکه این شعار از بین شعارهای سال‌های اخیر بیشترین نیاز را به تفسیر و تحقیق دارد، تصریح کرد: با توجه به پیش رو داشتن انتخابات حساس و با عنایت به تحریم‌های موجود و تورمی که مردم با آن مواجه هستند، بررسی زوایای شعار سال برای مردم توسط شبکه تبلیغی سازمان تبلیغات مورد توجه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: از طرفی چون مردم در شعار امسال رهبری بیشترین دخالت را دارند تعیین تکلیف مردم در رابطه با احیای شعار امسال یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی از طریق شبکه تبلیغی خود انجام می‌دهد.

وی در زمینه وضعیت خانه‌های عالم در همدان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به حرکتی که طی پنج ساله اخیر انجام شده، استان همدان در بحث خانه‌های عالم به خودکفایی ضمنی رسیده است.

*وجود 150 خانه عالم در استان همدان

آزادیخواه با بیان اینکه در حال حاضر قریب به 150 باب خانه عالم در استان همدان ساخته شده و آماده است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که نتوانیم این تعداد خانه عالم را واجد روحانی و مبلغ کنیم اقدامی برای اضافه کردن خانه عالم در استان نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مبلغان مستقر در روستاهای استان قریب به 300 نفر بوده و دو برابر خانه‌های عالم ساخته شده است، گفت: از 300 نفر مبلغ موجود تنها 100 نفر توسط سازمان تبلیغات مستقر شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در حوزه مجتمع‌های فرهنگی، تبلیغی و خانه‌های قرآن نیز در سال جاری بنای توسعه کمی و کیفی خواهیم داشت، اذعان کرد: دلیل این امر آن است که مقام معظم رهبری سال گذشته توصیه‌های جدی در امر ترویج آموزه‌های قرآن، مخصوصاً حفظ قرآن و تربیت حافظ داشتند.

وی در پایان عنوان داشت: خانه‌های قرآن روستایی به مناطق محروم استان این امکان را می‌دهد که استعدادهای بالقوه در حوزه‌های قرآنی را بالفعل کنیم.

انتهای پیام/89004/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول