اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر

قیمت مرغ گرم 5450 تومان اعلام شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از قیمت 5 هزار و 450 تومانی مرغ گرم در استان بوشهر خبر داد.

قیمت مرغ گرم 5450 تومان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت مرغ گرم در روزهای پایانی سال 91 افزایش داشت و قیمت هر کیلو به شش هزار و 300 تومان رسیده بود با تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده در استان در حال حاضر قیمت مرغ گرم در بازار با روند کاهشی به کیلویی پنج هزار و 450 تومان رسیده است.

تابش تصریح کرد: به دلیل افزایش تولید و جوجه‌ریزی مناسب در ماه‌های گذشته توسط واحدهای مرغداری در سطح استان بوشهر، مرغ گرم طی چند روز اخیر با کاهش قیمت از شش هزار و 300 تومان به پنج هزار و 450 تومان رسیده است و این امر زمینه رضایتمندی مردم و دسترسی آسان همشهریان به این ماده پروتئینی پر مصرف را در ایام عید در پی داشته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با ادامه این روند قیمت مرغ گرم همچنان طی فرآیند کاهشی با قیمت مناسب‌تری در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.

جریمه بالغ بر 14 میلیون ریالی نانوایان متخلف در شهرستان گناوه

وی بیان کرد: در گشت ویژه مشترک بازرسی و نظارت در شهرستان گناوه نانوایان متخلف در این شهرستان به پرداخت جریمه بالغ بر 14 میلیون ریال در حق دولت محکوم شدند.

تابش گفت: گشت ویژه مشترکی برای نظارت بر نانوایان شهرستان گناوه و بخش ریگ با حضور نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت، اداره غله و خدمات بازرگانی، اتحادیه نانوایان و تعزیرات حکومتی برگزار شده که در این گشت‌های مشترک از 21 نانوایی بازدید به عمل آمد که 12 نانوایی متخلف شناسایی و پرونده آن‌ها شامل تقلب، کم فروشی، نداشتن ترازو، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ارزش 14 میلیون و 648 هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای نهایی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول