اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی خبر داد

توزیع 13700 سبد غذایی در میان زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان آذربایجان‌شرقی از توزیع 13 هزار و 700 سبد غذایی در قالب طرح فرشتگان رحمت در مناطق زلزله‌زده این استان خبر داد.

توزیع 13700 سبد غذایی در میان زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌شرقی عزیز نوری گفت: در راستای حمایت از افراد آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده امسال طرح فرشتگان رحمت با کمک استانداری به‌صورت ویژه در مناطق زلزله‌زده به اجرا درآمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی گفت: 5 هزار و 500 سبد غذایی در میان زلزله‌زدگان شهرستان ورزقان و 3 هزار 500 سبد در میان زلزله‌زدگان هریس و 2 هزار و 500 سبد غذایی در میان زلزله‌زدگان اهر و 2 هزار و 200 سبد غذایی در میان زلزله‌زدگان منطقه اسپیران از توابع بخش مرکزی تبریز در این طرح توزیع شد.

نوری به محتوا و ارزش ریالی این سبدها اشاره کرد و افزود: این سبدهای غذایی شامل 10 کیلو برنج، بیش از سه کیلو روغن، بیش از سه کیلو قند و یک بسته چای 100تایی جمعا به ارزش هر بسته 100 هزار تومان و در مجموع ارزش کل سبدهای توزیعی بالغ بر یک میلیارد و 370 میلیون تومان بر آورد می‌شود.

زلزله 6.2 و 6 ریشتری بیست و یک مرداد سال گذشته ورزقان و اهر موجب کشته شدن 265 نفر از هموطنان‌مان و خسارت فراوان به منطقه ارسباران شد.

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول