اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در خورموج صورت گرفت

سقوط آزاد قیمت پیاز و سیب زمینی

قیمت پیاز که در چند روز اخیر مردم را نگران کرده بود از صبح امروز در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی کاهش چشمگیری داشت.

سقوط آزاد قیمت پیاز و سیب زمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، همزمان با برداشت پیاز در شهرستان دزفول استان خوزستان و ورود آن به بازار شهرستان دشتی قیمت پیاز که در این روزها به 3 هزار و 600 تومان در هر کیلو رسیده بود صبح امروز به هزار و 500 تومان در هر کیلو کاهش یافت.

البته تا زمان مخابره خبر قیمت پیاز به هر کیلو هزار تومان هم رسید و سیب زمینی نیز بر ازاء هر کیلو هزار تومان و سیر نیز به کیلویی هزار تومان کاهش داشت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در دشتی گفت: تعطیلی میادین میوه و تره بار موجب افزایش قیمت چند محصول شد.

علی دیبا خاطرنشان کرد: پیاز شهرستان در شرف ورود به بازار است و همین امر باعث کاهش چشمگیر پیاز در بازار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال  که در چند روز اخیر شاهد افزایش قیمت پرتقال، سیب درختی و موز در بازار بودیم در این زمینه چه تدابیری اندیشیده شده، گفت: قیمت پرتقال، سیب و موز نیز رو به تعدیل است.

یکی از فروشندگان سیار پیاز که از شهرستان دزفول برای فروش پیاز در بازار شهرستان به خورموج آمده بود در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در دشتی گفت: از صبح امروز که مشغول عرضه پیاز بودیم مردم استقبال خوبی کردند و در حال حاضر که در حال اتمام محصول هستیم قیمت آن را به هزارتومان کاهش داده‌ایم.

وی متذکر شد: هرچند برداشت پیاز در شهرستان دزفول از اول اردیبهشت آغاز می‌شود، اما امسال این محصول زودتر بدست آمده و ما در سه روز آینده نیز مجدداً پیاز را بارگیری و به مردم عرضه خواهیم کرد و یقیناً تا چند روز آینده قیمت پیاز نه تنها در این شهرستان بلکه در کشور کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/‌66001/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول