اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی مطرح کرد

برگزاری 372 مانور امداد و نجات توسط هلال احمر خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته 372 مانور امداد و نجات توسط هلال احمر در این استان برگزار شده است.

برگزاری 372 مانور امداد و نجات توسط هلال احمر خراسان شمالی

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این مانورها با شرکت 22 هزار و 320 نفر در خراسان شمالی برگزار شده است، اظهار داشت: مانور بزرگ منطقه‌ای زلزله کشور با محوریت خراسان شمالی با حضور 10 استان در سد بارزوی شیروان برگزار شد؛ این مانور در شرایط واقعی با موفقیت به اجرا درآمد.

وی همچنین همایش صعود سراسری اعضای جوانان اعم از خواهر و برادر با 800 نفر به میزبانی خراسان شمالی به کوه یمان داغی را از مهم‌ترین برنامه‌های هلال احمر استان در سال گذشته عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی هفت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و چهار پایگاه امدادی اجرایی شده است، افزود: این پروژه‌ها بین 80 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سجادی احداث استخر سرپوشیده شیروان با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و همچنین احداث استخر سرپوشیده بجنورد را با پیشرفت فیزیکی 30 درصد از دیگر اقدامات هلال احمر استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه پایگاه پشتیبانی عملیات و مرکز آموزشی تخصصی امداد و نجات نیز در سایت ارکان آغاز شده است، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 15 هکتار اجرا می‌شود.

به گفته سجادی، این پروژه زیرساختی جمعیت هلال احمر تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اجرایی شدن پروژه مجموعه فرهنگی امدادی طریق‌الرضا (ع) بجنورد را برشمرد و افزود: این پروژه نیز با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در 11 هکتار زمین اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: روند اجرا و تکمیل پروژه‌های در دست احداث هلال احمر استان در سال جاری شتاب خواهد گرفت.

وی، الکترونیکی شدن ارسال و مراسلات در جمعیت هلال احمر استان را از اقدامات مهم در سال گذشته خواند و متذکر شد: این اقدام در راستای سیاست تحول اداری و الکترونیکی ارسال و مراسلات انجام شد.

سجادی تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌های بسیار خوبی از سوی جمعیت هلال احمر استان در راستای مأموریت‌های ذاتی پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان، 867 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول