اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

12 فروردین روز عید ملت بزرگ ایران است

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه سملقان و گرمه در مجلس گفت: 12 فروردین روز عید ملت بزرگ ایران اسلامی است.

12 فروردین روز عید ملت بزرگ ایران است

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: نظام اسلامی با الگوگیری از قیام عاشورا به رهبری مرجع تقلید جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره) با حمایت قاطع آحاد مردم فهیم و انقلابی ایران در 12 فروردین 1358 به ثمر رسید و منافع نامشروع طالبان زر و زور قطع شد.

این مسئول از یوم‌الله 12 فروردین به عنوان روز سرافرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران اسلامی و احقاق حق و پیروزی دین یاد کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بی تردید این روز برگ زرینی دیگر در تاریخ مجاهدت‌های استقلال‌‌طلبانه و آزادی‌خواهانه بشری است که می‌توان به جرأت آن را در تاریخ معاصر بی‌نظیر دانست.

وی با اشاره به اینکه 12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام در مقابل مستکبران و دنیاپرستان محسوب می‌شود بیان داشت: تحولات زیادی در جامعه پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی در ابعاد علمی، اجتماعی، فرهنگی صورت گرفت که مدیون نظام جمهوری اسلامی است.

جعفری همچنین با بیان اینکه پس از انتخاب نظام جمهوری اسلامی از سوی مردم ندای اسلام پس از قرن‌ها در جهان شنیده شد متذکر شد: به برکت تشکیل نظام جمهوری اسلامی، صدای اسلام نه تنها در ایران اسلامی بلکه در اقصی نقاط جهان یاری‌گر مظلومان جهان شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه سملقان، گرمه، جاجرم وراز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نظام اسلامی با وجود تمامی تحریم‌ها در مقابل دشمنان ایستاده و به راه پرفروغ خود با استواری هر چه تمام ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/63002/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول