اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

تیم سپاهان نیاز مبرم به پیروزی برابر تیم الاهلی عربستان دارد

تیم سپاهان برای اینکه مقدمات صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند، نیاز مبرم به پیروزی برابر تیم الاهلی عربستان دارد، ضمن اینکه فرصت مغتنمی است تا انتقام حذف دوره قبلی را از نماینده عربستان بگیرد.

تیم سپاهان نیاز مبرم به پیروزی برابر تیم الاهلی عربستان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سومین دور از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در کشورهای مختلف قاره آسیا برگزار می‌شود.

در یکی از دیدارهای گروه C منطقه غرب که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر از تیم الاهلی عربستان پذیرایی می‌کند.

شاگردان زلاتکو کرانچار در دیدار نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر امارات با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد اما در دیدار دوم مقابل الغرافه مغلوب شد، با این حال تیم الاهلی عربستان در دو دیدار قبلی خود پیروز شده و با شش امتیاز صدرنشین گروه است.

با توجه به قدرت دو تیم به نظر می‌رسد که جنگ اصلی برای صعود بین دو تیم سپاهان و الاهلی عربستان باشد و از این‌رو نتیجه دو دیدار رودروی این دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

طلایی‌پوشان اصفهانی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با شکست تیم استقلال به فینال این مسابقات راه یافتند تا انگیزه بسیار زیادی برای رویارویی با تیم عربستانی داشته باشند.

نماینده اصفهان در حال حاضر با کسب 3 امتیاز در رده دوم جدول گروه C قرار گرفته و نیاز مبرمی دارد تا در این دیدار برابر الاهلی به پیروزی برسد.

به گزارش فارس، این دیدار روز سه شنبه از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار شده و در دیگر دیدار این گروه نیز الغرافه قطر از ساعت 20 میزبان تیم النصر امارات است.

انتهای پیام/63006/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول