اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اصفهان خبر داد

تدابیر ویژه ستاد تسهیلات سفر برای افرایش ایمنی در روزهای پایانی نوروز

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اصفهان از تدابیر ویژه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان برای افزایش ایمنی در روزهای پایانی نوروز خبر داد.

تدابیر ویژه ستاد تسهیلات سفر برای افرایش ایمنی در روزهای پایانی نوروز

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پیشگیری از تصادفات و سوانح در روزهای پایانی نوروز در جاده‌های استان اصفهان اظهار داشت: پلیس راهور که مأموریت انتظامی درون شهری را دارد، در ایام نوروز روزانه 150 گشت سیار خودرویی و نیز موتوری را مستقر و این گشت سیار در روزهای باقی مانده نوروز فعال‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس در شهر اصفهان 25 ایستگاه ثابت دارد، افزود: بیش از یک هزار نفر در پلیس راهور شهرستان در حوزه ایمنی درون شهری در نوروز فعال هستند.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه جاده‌ای نیز پلیس راه استان 140 گشت سیار قرار داده است که با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی 50 گشت سیار دیگر نیز در راه‌های استان اضافه کرده است.

این مسئول با بیان اینکه به طور سر جمع 190 گشت سیار در راه‌های استان فعال است، ادامه داد: 30 گشت نامحسوس در راه‌های استان اصفهان فعال هستند.

جمالی‌نژاد گفت: در حوزه راه‌ها و جاده‌های استان روزانه 500 نیروی انتظامی در یک ایستگاه ثابت،64 پاسگاه و شش کانکس (اتاق‌های پیش ساخت) در حال خدمت هستند.

وی با تاکید به اینکه استان اصفهان 13 هزار کیلومتر راه را زیر پوشش دارد که نظارت بر آنها انرژی زیاد و نیروی انسانی زیادتری را می‌طلبد، تاکید کرد: مسافران در باقی مانده نوروز در ساعات نیمه شب، بعد از ظهر و صبح زود از سفر خودداری کنند چرا که بیشتر تصادفات جرحی و فوتی در اثر خواب آلودگی بوده است.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول