اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه می‌تواند در اقتصاد کشور تاثیرگذار باشد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: ظرفیت استان کرمانشاه در امر تجارت با توجه به مرز 350 کیلومتری با کشور عراق و وجود بازارچه‌های مرزی، می‌تواند به صادرات کشور کمک زیادی کند.

کرمانشاه می‌تواند در اقتصاد کشور تاثیرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد بعد از ظهر امروز در دیدار با فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان کرمانشاه که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های مختلف دارد که باید از این ظرفیت‌ها به ‌درستی بهره گرفت.

دمیاد تصریح کرد: اهمیت ویژه به ظرفیت‌های اقتصادی در کرمانشاه از منشورهای کاری بنده است و ثروت‌های خدادادی در کنار منابع انسانی کاردان، بزرگ‌ترین نعمت و سرمایه‌ای است که می‌تواند به اقتصاد کرمانشاه رونق ببخشد.

استاندار کرمانشاه با ارج نهادن به کارهای خوب مدیران قبلی و استاندار پیشین کرمانشاه گفت: اگر مشکلاتی هم در گذشته بوده، مقصر مدیران نیستند بلکه شرایط آن‌ زمان این اجازه را به مدیران نداده که مشکلات را برطرف کنند.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و تاکید کرد: امروز با شتاب بیشتری کارهای گذشته را دنبال و پی‌گیری خواهیم کرد.

دمیاد تصریح کرد: کرمانشاه در حوزه کشاورزی ظرفیت آبی و خاکی بالایی دارد که باید در این زمینه پیشرفت چندین برابری داشته و این پیشرفت سبب شود جمعیت بیکار بسیاری از فضای بیکاری استان خارج شود.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: همه از وضعیت و فشارهایی که بر صنعت کشور وارد شده آگاه و مدیران ارشد نظام نیز در حال مهار کردن این مشکلات هستند و ما نیز در استان آنچه در توان داریم برای حل این مشکلات در طبق اخلاص می‌نهیم.

وی گفت: ظرفیت استان کرمانشاه در امر تجارت با توجه به مرز 350 کیلومتری با کشور عراق و وجود بازارچه‌های مرزی، می‌تواند به صادرات کشور کمک زیادی کند.

دمیاد با تاکید بر اینکه تجار باید در صادرات به رعایت استانداردهای اسلامی و جهانی توجه کنند، گفت: از مدیران اتاق بازرگانی و استاندارد خواهانیم که با دقت و ظرافت بیشتری به این امر توجه کنند و کالاهای تولیدی استان را با کیفیت بالا صادر کنند، چرا که تجارت موفق کالا با صادرات با کیفیت رقم می‌خورد و نباید فقط صرفا به افزایش صادرات کالا اکتفا کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مشکلات بازارچه باید برطرف شود و تاجران باید به جایگاه واقعی خود برسند، لذا ما تلاش می‌کنیم که آنچه در شأن تجار ماست، به آن برسند.

وی بر توسعه بخش‌های کشاورزی، صنعت و تولید تاکید کرد و گفت: همه ما در کنار هم و با هم‌دلی می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فایق آییم.

دمیاد در پایان تاکید کرد: هرگز چشمداشت شخصی نخواهم داشت و هر فردی از جانب من این کار را انجام دهد، با برخورد جدی و قاطعانه من روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول