اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

حضور پرشور در انتخابات 92 مصداق واقعی حماسه سیاسی است

فرماندار سمیرم گفت: حضور گسترده ملت در انتخابات خردادماه امسال مصداق واقعی حماسه سیاسی است.

حضور پرشور در انتخابات 92 مصداق واقعی حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حامد منیری ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار پادنا در شهر کمّه با بیان اینکه ما مأمور به تکلیف هستیم؛ نه مأمور به نتیجه، اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در تقسیمات شهرستان سمیرم انجام شده است، رشد و توسعه حوزه‌های مختلف شهری و روستایی شهرستان نیازمند تلاش و هم‌فکری بیشتر است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مصداق واقعی حماسه سیاسی، حضور گسترده ملت در انتخابات خردادماه امسال است.

بخشدار جدید پادنا در ادامه با تأکید بر اولویت قرار دادن مسئله انتخابات در سال 92 گفت: دشمنان اسلام در طول سال‌های پیروزی انقلاب با ترفندهای مختلف از جمله فتنه 88 در فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که ملت ایران با بصیرت و تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

سیدعلی طبائی، تحریم اقتصادی را از دیگر ابزارهای دشمنان برای براندازی ملت ایران دانست و افزود: دشمنان که با ترفندهای مختلف جنگ نرم با هدف قرار دادن جوانان کشور که بهترین سرمایه‌های مملکت هستند به اهداف شوم خود نرسیدند؛ به محاصره اقتصادی متوسل شدند.

وی ادامه داد: دشمنان قصد داشتند تا ملت ایران را از این طریق از نظام جمهوری اسلامی دلسرد و ناراضی کنند تا به خیال خامشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت ‌نکنند.

طبائی خاطرنشان کرد: مردم فهیم و آگاه ملت ایران ایستادگی کردند و این تحریم‌ها نه تنها ملت همیشه در صحنه را از پای درنیاورد، بلکه آن‌ها را مقاوم‌تر کرد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات مسعود ایرانپور، بخشدار سابق پادنا قدردانی و سیدعلی طبائی، بخشدار جدید بخش پادنا معرفی شد.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول