اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد

احداث 80 زمین ورزشی روستایی با مشارکت سپاه بیت‌المقدس

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: با مشارکت سپاه بیت‌المقدس تاکنون بیش از 80 زمین ورزشی در روستاهای کردستان احداث شده است.

احداث 80 زمین ورزشی روستایی با مشارکت سپاه بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در گردهمایی هیئت‌های ورزشی شهرستان دهگلان اظهار کرد حضور  بخش خصوصی و حمایت از ورزش برای توسعه ورزش استان کردستان لازم و ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان کردستان و توانمندی ورزشکاران افزود: حمایت مادی و معنوی بخش خصوصی و مسئولان می‌تواند ورزش دهگلان را به جایگاه واقعی خود برساند.

تیشه‌گران یادآور شد: نیاز است با برنامه‌ریزی مناسب و جذب اسپانسرهای توانمند در راستای ارتقاء ورزش استان و شهرستان‌ها گام‌های اساسی برداشته شود.

وی ادامه داد: استان کردستان ظرفیت‌های بالایی را در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و انتظار می‌رود با تجهیز کردن هیئت‌های ورزشی شاهد رشد و توسعه ورزش باشیم.

تیشه‌گران ادامه داد: توسعه همه جانبه ورزش و افزایش سرانه‌های ورزشی از اولویت‌های کاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در سال جاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: به منظور شکوفا کردن استعدادهای جوانان در روستاها، ورزش‌های روستایی باید در کنار دیگر رشته‌های ورزشی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: عدم تبعیض بین هیئت‌های ورزشی، کاهش اختلافات، توجه به قهرمانان و استفاده از تجربیات پیشکسوتان می‌تواند توسعه ورزش دهگلان را به همراه داشته باشد.

وی تسطیح زمین‌های ورزشی را یکی از اقدامات مهم برای توسعه ورزش روستاها عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از 80 زمین ورزشی در روستاهای استان با همکاری و مشارکت سپاه بیت‌المقدس کردستان انجام شده است.

تیشه‌گران در پایان افزود: این طرح‌ها در سال گذشته با جدیت بیشتری دنبال شد و به دلیل همکاری مناسب سپاه بیت‌المقدس کردستان و همچنین واگذاری امکانات اولیه ورزشی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، ظرفیت‌های خوبی برای توسعه ورزش در روستاهای کردستان فراهم آمده است.

انتهای پیام/79013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول